Back to Question Center
0

تجاویز وان Semalt: ہاؤ یو سپیم بٹس کینٹ سٹولن وان ہیٹ ویسٹورین وے یو ٹی تجزیہ-ویرواجنگنفارمیشن

1 answers:

آپ اپنے سرچ انجن کے تجزیاتی اکاؤنٹ اور ہورے میں ریفریجریٹر ٹریفک میں اضافے کا آغاز کرتے ہیں. آپ خوش ہیں کیونکہ کسی کو لنک اور کلک کرنا ہے. لیکن قریب سے امتحان پر آپ کو یہ احساس ہے کہ یہ جائز ٹریفک نہیں ہے. دراصل، آپ ریفریر اسپیم کا تازہ ترین شکار ہیں، تلاش کے انجن کے مقصد کا ایک قسم کا سپیمنگ.

اگر آپ ان سپیمنگ بٹس کی طرف سے مارے گئے ہیں تو، آپ کو جلد از جلد ان کو روکنے کی ضرورت ہے. کسٹمر کامیابی مینیجر کے الگزینڈر پیروسنکو Semalt ، وضاحت کرتا ہے کہ کس طرح تجزیہ سے حقیقی اعداد و شمار حاصل کرنے کے لئے.

آپ کو ذہن میں رکھنے کی ضرورت ہے کہ کوئی بھی آپ کو اپنی سائٹ پر جانے کے لئے نہیں کہا جاتا. اور جب وہ آپ کی ویب سائٹ پر ہیں، تو جائز جائز صارفین کے ذریعہ وسیع پیمانے پر وسائل کا ذخیرہ کر رہے ہیں. نتیجے کے طور پر، آپ کی سائٹ تک رسائی حاصل کرنے اور کہیں اور تلاش کرنے کی کوشش کرتے وقت جائز افراد کو مایوس ہو جاتا ہے. اس کے علاوہ، جب بھی وہ بلا رہے ہیں تو سپیمرز کبھی بھی اچھا نہیں ہوتے ہیں.

ریفریر سپیم نیٹ ورک کو غیر مقفل کرنے کے لئے، آپ کو ان کے پیچھے شخص کی شناخت کی ضرورت ہے. ایک عام طریقہ WHOIS.net استعمال کرنا ہے. عام اسپیمرز کی فہرست میں شامل ہیں:

  • Ilovevitaly.com (اور مختلف TLD مختلف حالتوں)
  • معیشت
  • ڈارڈوار اور دیگر متعلقہ ذیلی ڈومینز
  • ملاحظہ کریں- آپ کے وزٹرز کا ریکارڈ رکھا جائے گا

اب تک، آپ شاید سوچ رہے ہو کہ سپیمرز ویب کو کچلنے کے لئے بہت زیادہ کوشش کیوں کرتی ہیں. مختلف وجوہات کی بناء پر مختلف سپیمرز ان کی ساری سرگرمیوں میں ملوث ہیں.

یہاں کچھ سپیمر اور کچھ وجوہات ہیں جو یہ کرتے ہیں.

  • ملاحظہ کریں- آپ کے وزٹرز کا ریکارڈ رکھا جائے گا

یہ ہر وقت کے بدترین اسپیمرز میں سے ایک ہے. بوٹ پیدا کرنے والے لیڈز کے لئے ریفرر سپیم کا استعمال کرتا ہے..سائٹ پیش کیا کرتا ہے؟ ویب اسپیم. لازمی طور پر، ویب ماسٹر موجود ہیں جو سائٹس کو پیدا کرنے کے لئے سائٹ کو ویب سپیم انجام دیتے ہیں. بین سائیک سپیمنگ ڈومین کے پیچھے شخص ہے. اور وہ عام طور پر اپنے WHOIS کے اعداد و شمار کو ظاہر کرنے کے لئے کافی دباؤ ہے.

  • معیشت، darodar.com، اور ilovevitaly.com

ان سائٹس میں ذہن میں ایک مقصد ہے: مخصوص خریداری کے سائٹس جیسے ای بے یا AliExpress.com پر ٹریفک کو براہ راست.

سپیمنگ بوٹس کو روکنے سے روکنا

بکسوں کو رکھنے کے مثالی طریقہ آپ کے ڈومین کی جڑ ڈائرکٹری میں .htaccess فائل کے ذریعے ان کو روکنے کی طرف سے ہے. ایسا کرنے کے لئے، آپ کو ایک مخصوص کوڈ کو ہٹایکروس فائل میں کاپی اور پیسٹ کرنا ہوگا. یہ تکنیک صرف آپ کے تجزیہ کے آلے کے ساتھ مداخلت کرنے سے سپیمرز کو روکتا ہے، لیکن یہ بھی آپ کے سرور کو مارنے کی کوشش کرتے وقت ہر بار بکسوں کو بہار دیتا ہے.

آپ کی ڈائرکٹری میں ایچ ٹی ایم اے کی فائل میں تبدیلی کرنے سے پہلے، یہ ضروری ہے کہ یہ ایک ایسی فائل ہے جو آپ کے سرور کو کیسے کام کرتا ہے. اگر آپ فائل کو اپ لوڈ کرتے وقت غلطی کرتے ہیں تو، یہ پوری سائٹ کے کام میں مداخلت کرے گی. اس سے روکنے کے لئے، فائل میں کوئی تبدیلی کرنے سے پہلے اپنی سائٹ کو بیک اپ پر غور کریں.

تجزیات فلٹر

اوپر کا طریقہ استعمال کرتے ہوئے تمام اسپیمرز سے چھٹکارا حاصل نہیں ہوتا. حالانکہ یہ آپ کو مستقبل کے اسپیمنگ کی کوششوں سے محفوظ رکھتا ہے، یہ اس سائٹ کو پہلے سے ہی نقصان پہنچایا جا سکتا ہے. تاریخی معلومات سے چھٹکارا حاصل کرنے اور مستقبل کے مخصوص علاقوں سے سپیم بوٹ فلٹرنگ میں مدد کرنے کے لئے، تجزیہ فلٹرز کو ترتیب دینے پر غور کریں.

اسپیمرز کو رکھنے کے لئے ورڈپریس کا استعمال کرتے ہوئے

آپ غیر قانونی صارفین کو رکھنے کے لئے ورڈپریس کے WP-Ban پلگ ان کا استعمال بھی کرسکتے ہیں. پلگ ان آپ کو اپنے ورڈپریس بلاگز تک رسائی حاصل کرنے سے IP، IP رینج، صارف ایجنٹ، ریفرر یو آر ایل اور صارف ایجنٹ کو بلیک لسٹ کرنے کے قابل بناتا ہے. اس نقطہ نظر کا استعمال کرتے ہوئے ویب ایڈمنوں کے لئے ایک آسان متبادل ہے جو ان کے ڈومین کے .htaccess فائل میں ترمیم کے ساتھ آرام دہ اور پرسکون نہیں ہیں.

سپیم بٹس سرور لوڈز کے ساتھ ساتھ سیکورٹی پر اثر انداز کرتے ہیں، جائز صارفین اور مایوس کن مارکیٹنگ کی کوششوں کو ناکام کرکے تجزیاتی ڈیٹا کو خراب کرتے ہیں. ایک بڑی سائٹ پر، 500 ہٹ ماہ زیادہ نہیں ہو سکتے ہیں. لیکن اگر یہ مقامی خوردہ فروش کے سائٹ پر ہوتا ہے، جائز ٹریفک کا تجزیہ ایک مشکل کام بن جاتا ہے. اسی وجہ سے کسی تجربے والے ماہر سے آؤٹ سورسنگ تجزیات کو الجھن کے ڈیٹا اور لیورنگ کمپنی کی کوششوں سے بچنے کا ایک مؤثر طریقہ ہے Source .

November 28, 2017