Back to Question Center
0

سپائیویئر انفیکشن سے آلات کی حفاظت: Semalt سے تجاویز

1 answers:

چونکہ ای میلز ابھرتے ہیں، سپیم ایک ویب شبیہہ ہے. ہم اس کی وضاحت کیسے کر سکتے ہیں؟ سادہ شرائط میں، سپیم ای میلز جنک مواد کی ایک قسم کا حوالہ دیتے ہیں جو مطلوب نہیں چاہتے ہیں. زیادہ تر مقدمات میں، یہ ایک ہی ای میل ہے جو اشتہارات کے ساتھ ہے، جس میں مختلف پتوں کو بھیجا جاتا ہے جو اس طرح کے مواد کو حاصل کرنے کے لئے سبسکرائب نہیں کرتی. سپیمرز نقطہ نظروں کے استعمال جیسے تر پتے کی خریداری کی فہرستوں، جعلی مقابلہ، ای میل کی کٹائی پروگراموں اور غلط فریبی کو اپنی ای میل کی فہرستوں کی تعمیر کا مقصد پیش کرتے ہیں.

Semalt ڈیجیٹل سروسز کے ماہر، الیاور کنگ، آپ کو سپیم اور وائرس کی حفاظت کے بارے میں درست گائیڈ فراہم کرتا ہے.

اسپام ای میل کی وجہ سے مسائل

ایک وجوہات کا خیر مقدم ہے کہ کسی کو سپیم میل حاصل کرنے سے بچنے سے بچنے کی ضرورت ہے. کچھ ایسے واقعات جو پریشان کن ہوتے ہیں اس موقع میں آپ کو آپ کی شناختی چوری کو خطرہ پہنچایا جائے گا یا ہیکر کو آپ کے گیجٹ میں میلویئر اور وائرس لوڈ کرنے کی اجازت دی جائے گی. بدترین حالات میں، آپ کو ویب جرائم کے الزام میں بھی چارج کیا جا سکتا ہے اگر تم نے بے حد اسپیمر کی مدد کی..اس صورت حال میں غوری اشیاء یا پیسہ لاؤنڈنگ کو ہینڈل کرنا شامل ہے. سپیم پیغام سے نمٹنے کے لئے بہترین نقطہ نظر صرف اسے حذف کر رہا ہے. ایک عام خیال کے طور پر، جب آپ کچھ ایسی چیزیں ڈھونڈتے ہیں جو آپ کو سبسکرائب کرنے کے لئے بہت اچھا لگاتے ہیں، تو صرف اس سے بچیں.

اسپام ای میل سے اپنے آپ کو کیسے بچاؤ

اگرچہ سپیم میلز کو مکمل طور سے بچنے کے لۓ مشکل ہوسکتا ہے، لیکن آپ کو مؤثر اینٹی سپیم ایپلی کیشنز کے استعمال کے ذریعہ اپنے ان باکس میں آنے والے سپیم کی مقدار کو کم سے کم اور اس سے بھی کم کر سکتی ہے. سافٹ ویئر انٹیلی جنس میں پیش رفت کے ساتھ، اینٹی اسپیم کے فلٹر کے زیادہ تر روبوٹ کا پتہ لگاتا ہے کہ کون سا مواد جائز ہے اور کونسی پیغام محدود انسانی مداخلت کے ساتھ سپیم ہیں. اس واقعہ میں کہ سپیم فلٹر کو سپیم پیغام کا پتہ لگانے میں ناکام ہے، ای میل ایڈریس کا مالک مواد کو پرچم کرسکتا ہے. ایسا کرنے سے، فلٹر نئے خطرے کو پہچان سکتا ہے.

ایک مؤثر انٹرنیٹ سیکورٹی تحفظ کی درخواست قائم کرنے سے، آپ کو اس بات کا یقین کرکے سپیم ای میل کے خطرات کو کم سے کم حد تک کم کرسکتے ہیں کہ یہ آپ کے ان باکس اور دیگر اہم فولڈروں کو اپنا راستہ نہیں ملتا. اس کے علاوہ، انٹرنیٹ سیکورٹی ایپلی کیشنز کی اکثریت اس بات کو یقینی بناتی ہے کہ صارفین کو فشنگ ماہی گیریوں سے محفوظ رکھا جاسکتا ہے، جس میں یہ صورتحال بہت اچھا ہوسکتی ہے جب ای میل جب حقیقی نہیں ہوتا ہے. حقیقت یہ ہے کہ یہ ای میلز بینک کی تفصیلات کے لئے درخواست کرتے ہیں، فشنگ کے خلاف حفاظت کی حفاظت کے لئے تمام سپیم کے آلات میں اہم خصوصیت ہے.

بینڈنگ سیکورٹی ایپلی کیشنز کے متعلق

اینٹی سپیم سافٹ ویئر خریدنے پر، ایک پیک منتخب کرنے کے لئے ضروری ہے جو اینٹیوائرس سیکورٹی کے ساتھ بنڈل ہے کیونکہ سپیم پیغامات کا ایک حصہ میلویئر اور وائرس کے ساتھ غلبہ ہے. آپ کے کمپیوٹر پر ایک واحد سافٹ ویئر کی درخواست کو انسٹال کرنے سے، آپ کو آپ کے سسٹم کی وشوسنییتا کو بڑھانے کے دوران آپ کو اپنے ڈیٹا کو محفوظ کرنے کے عمل میں بہت زیادہ بڑھانے کے لئے آسان بناتا ہے. اگرچہ اینٹی سپیم کے پروگراموں میں آپ کے ان باکسز سے مواد کو خارج کرنے کی صلاحیت ہوتی ہے، اگرچہ کنکریٹ اینٹیوائرس سافٹ ویئر کی درخواست آپ کے کمپیوٹر کی حفاظت کرنے میں مدد ملتی ہے، جب آپ غلطی سے غلط پیغام کھول سکتے ہیں Source .

November 28, 2017