Back to Question Center
0

سیمالٹ سے ان پرو تجاویز کے ساتھ ورڈپریس سپیم بند کرو

1 answers:

رجسٹریشن اسپیم اور تبصرہ اسپیم ورڈپریس بلاگز اور ویب سائٹس کے لئے دو اہم مسائل ہیں. یہ ہائی وے ویب سائٹس کے لئے ہر ایک لاکھ سپیم تبصرے اور ہر ہفتے جعلی رجسٹریشن وصول کرنے کے لئے عام ہے. اگر آپ یہ مناسب طریقے سے نمٹنے نہیں کرتے تو یہ قسم کی سپیم تلاش انجن اور قارئین کے ساتھ اپنی ساکھ کو نقصان پہنچا یا تباہ کرسکتے ہیں. لہذا آپ کو اسپیمرز کا سامنا کرنا پڑا اور اپنی سائٹ یا بلاگ کو اسپیمنگ کی کوششوں کو روکنا چاہئے. شکر ہے، تبصرہ سپیمرز اور رجسٹریشن سپیمرز سے نمٹنے کے لئے کچھ تجاویز ہیں.

اگر آپ نے ورڈپریس سائٹ کو صحیح طریقے سے ترتیب دیا ہے تو، آپ ان تجاویز فریکن ابوبنگل، سیمالٹ کے سب سے اوپر ماہر ہیں، جو آپ کی ویب سائٹ کی حفاظت اور انٹرنیٹ پر تحفظ کو یقینی بناتے ہیں کی پیروی کرسکتے ہیں.

ٹپ # 1: ورڈپریس بحث کی ترتیبات کو ترتیب دیں:

اگرچہ آپ کو سپیم اور رجسٹریشن سپیم سے نمٹنے کے لئے بڑی تعداد میں ورڈپریس پلگ ان انسٹال کر سکتے ہیں، آپ ورڈپریس بحث کی ترتیبات کو ترتیب دے سکتے ہیں. وہ انتظامیہ کے ترتیبات سیکشن میں واقع ہیں، جیسے www.abc.com /wp-admin/options-discussion.php. سپیم تبصرے اور رجسٹریشن سپیم کو روکنے کے لئے سب سے آسان اور مکمل ثبوت یہ ہے کہ آپ کے تبصرے منظور کریں اور رجسٹریشن کے موڑ کو دستی طور پر دستی طور پر تبدیل کردیں. تاہم، زیادہ عملی طریقہ، ان پلگ ان کو انسٹال کرنا ہے جو آپ کو تبصرہ کرنے کا جائزہ لینے اور اپنے خود کار طریقے سے منظور کرنے کی اجازت دیتا ہے..آپ کی سائٹ پر غیر قانونی نظر آنے والے تبصرے شائع نہیں کیے جائیں گے. اسی طرح، صارفین جن کے آئی پی کالا لیتے ہیں وہ آپ کے نیوز لیٹرز کے لئے رجسٹر یا سبسکرائب نہیں کرسکتے ہیں.

ٹپ # 2: ہمیشہ بات چیت کی ترتیبات کا جائزہ لیں:

تبصرہ سپیم یا رجسٹریشن سپیم کو حل کرنے کے لئے، آپ کو اپنی ویب سائٹ پر کسی بھی چیز کی منظوری کرنے سے قبل گفتگو کی ترتیبات کی جانچ پڑتال اور جائزہ لیں. ہر دن آپ کی ویب سائٹ پر آنے والی سپیم تبصرے اور رجسٹریشن کی تعداد کم کرنے کا ایک بڑا طریقہ ہے.

ٹپ # 3: کیپچا فارم انسٹال کریں:

کیپچا فارم بڑی تعداد میں لوگوں کی طرف سے نصب کیے جاتے ہیں اور طاقتور اینٹی سپیم کے اوزار کے طور پر کام کرتے ہیں. وہ سپیم تبصرے کی تعداد میں کمی اور حد تک رجسٹریشن سپیم کو روکنے میں مدد کرتے ہیں. آپ کو اپنی ویب سائٹ پر فوری طور پر ایک کیپچا فارم انسٹال کرنا چاہئے اور جائزوں کو ہٹا دینا جاری رکھیں جو قانونی طور پر نظر نہیں آتے. اس کے علاوہ، آپ کو ایک مصنف یا ایڈیٹر کو منظور نہیں کرنا چاہئے جو آپ پر اعتماد نہیں کرتے.

ٹپ # 4: اکیمیٹ پلگ ان:

اکسمیٹ اتنا عظیم اور طاقتور پلگ ان ہے جو آٹٹویٹی کی طرف سے پیدا ہوتا ہے. اس میں آپ کے تبصرے کی نقل کردہ اپنے ڈیٹا بیس میں شامل ہوتی ہے اور آپ سپیم تبصرے اور رجسٹریشن سپیم حد تک حد سے چھٹکارا میں مدد ملتی ہے. یہ پلگ ان آپکی ویب سائٹ سپیمرز سے محفوظ رکھتا ہے اور اس کی منظوری دینے سے پہلے ہر تبصرہ اور صداقت کے لئے رجسٹریشن چیک کرتا ہے. تاہم، یہ پلگ ان ہمیشہ جائز جائزوں کی منظوری نہیں دیتا اور یہ چیک کرنے میں قاصر ہے کہ کونسی تبصرے اچھی ہیں اور جو خراب ہیں.

ٹپ # 5: پرانے مراسلہ پر تبصرے غیر فعال کریں:

ایک اور عظیم حکمت عملی آپ کے پرانے خطوط پر تبصرے کو غیر فعال کرنا اور سپیمرز کا رجسٹریشن خود بخود جب آپ کی سائٹ بڑھ جاتی ہے تو اسے روکنے کی روک تھام ہے. جب آپ اپنی ویب سائٹ کے افعال کو غیر فعال کر دیتے ہیں تو سپیمرز آپ کو تبصرہ کرنے کے قابل نہیں ہوں گے. اس کے لئے، ترتیبات> بحث کے علاقے میں جائیں اور خود کار طریقے سے بند تبصرے کے بٹن کے لئے تلاش کریں. اس بٹن پر کلک کریں اور اپنی ونڈو / آپریٹنگ سسٹم کو دوبارہ شروع کریں.

ٹپ # 6: تعدد کی ضرورت ہے:

ترتیبات پر جائیں> بحث کا علاقہ جہاں آپ مختلف اقسام کے اختیارات دیکھ سکتے ہیں آپ کے ورڈپریس سائٹ کو سپیم اور رجسٹریشن سپیم کو کم کرنے کے لئے پیش کرتا ہے.

November 30, 2017
سیمالٹ سے ان پرو تجاویز کے ساتھ ورڈپریس سپیم بند کرو
Reply