Back to Question Center
0

سیمالٹ سے ہدایت: کریڈٹ کارڈ فراڈ سے خود کو کیسے بچاؤ

1 answers:

اگرچہ کریڈٹ کارڈ کے دھوکہ دہی اور ٹیکنیکل چابیاں کو روکنے کے لئے حکام اور ایجنسیوں کی کوششوں کی انتہائی تعریف کی جاتی ہے، کیونکہ کریڈٹ کارڈ کے صارف کو آپ کو معلوم ہونا چاہئے کہ آپ کے کریڈٹ کارڈ کی حفاظت آپ کے ساتھ شروع ہوتی ہے. اس جرم کے خلاف آپ کا سب سے اہم ڈھال یہ ہے کہ یہ کس طرح کیا جاتا ہے. اس کا مطلب یہ ہے کہ مجرمین اور استعمال کے نشانات کے استعمال کے بارے میں آگاہ کیا جا سکتا ہے.

لیزا مچیل، کسٹمر کامیابی مینیجر سیمالٹ نے کچھ مفید معلومات ملائی جو آپ کو کریڈٹ کارڈ کے دھوکہ دہی سے محفوظ رہنے میں مدد ملے گی.

کریڈٹ کارڈ فراڈ تین اہم طریقوں سے استعمال کیا جاتا ہے:

1. مجرمانہ کریڈٹ کارڈ کی گرفتاری ہو جاتی ہے: pickpockets اور تجربہ کار چوروں کو ان کے ہاتھوں میں کارڈ رکھنے کے لئے پریشان چوری یا زیادہ متضاد نقطہ نظر کا استعمال کر سکتا ہے. بعض اوقات، غلط ہاتھ پہلے سے منظور شدہ کارڈ کے ساتھ رابطہ کرسکتے ہیں. وہ اسے میل بکس، ردی کی ٹوکری بن یا کہیں بھی حاصل کرسکتے ہیں. کارڈ کے ساتھ ان کے ہاتھوں اور ہماری بہت ساری معلومات - ادھر انٹرنیٹ، یہاں تک کہ ناقابل یقین حد تک ممکن نہیں ہے.

2. کریڈٹ کارڈ سکیمرز: آپ کے کریڈٹ کارڈ کی تفصیلات کے ساتھ، مجرمانہ کارڈ کلون کرسکتا ہے یا معلومات کو بدقسمتی سے استعمال کرتا ہے. کریڈٹ کارڈ دھوکہ دہی کے بارے میں بات چیت کرتے وقت کارڈ سکیمرز کے بارے میں بات ایک ہی گرم موضوع ہے. سکیمرز کریڈٹ کارڈ کی تفصیلات پڑھیں اور ریکارڈ کریں. زیادہ سے زیادہ کریڈٹ کارڈ سکیمرز کیش مشینیں استعمال ہوتی ہیں اور اس کے ساتھ ایک کیمرے ہے..منٹوں کے معاملے میں، کارڈ کاپی کیا جا سکتا ہے اور پیسہ لیا جا سکتا ہے.

3. اسٹور، گیس اسٹیشن، ریستوراں، یا کسی دوسرے جگہ پر آپ کو کریڈٹ کارڈ کا استعمال کر سکتے ہیں، کریڈٹ کارڈ کی تفصیلات پڑھ سکتے ہیں اور کریڈٹ کارڈ کے دھوکہ دہی کو مرتب کرنے کے لئے وائرلیس ٹیکنالوجی استعمال کرسکتے ہیں.

آپ کو یہ احساس ہے کہ کریڈٹ کارڈ کے دھوکہ دہی کو چوری کارڈوں کا استعمال نہیں کر سکتا جس طرح ان کے مقام یا شناخت کو بے نقاب کرے گا. وہ ایمیزون پر مال خرید نہیں سکتے، مثال کے طور پر، اور انہیں اپنے گھروں میں بھیج دیا ہے. ایک بہت اہم سوال پھر اٹھتا ہے: غیر قانونی آپریشن سے وہ کیسے پیسے وصول کرتے ہیں؟

زیادہ سے زیادہ جدید کریڈٹ کارڈ دھوکہ دہی کو صاف نقد حاصل کرنے کے لئے ان کے آپریشن میں معصوم پارٹی شامل ہے. وہ ایک ای کامرس سائٹ پر ایک مشہور شے کے لئے اشتہار پوسٹ کرسکتے ہیں. مجرمانہ طور پر اصل میں چیز نہیں ہے، لیکن جب معصوم آن لائن خریداری اس کو خریدتا ہے تو، مجرمانہ طور پر بدل جاتا ہے اور خریدا جاتا سی سی نمبروں کے ساتھ ایک آن لائن سٹور سے اسی چیز کو خریدتا ہے. S / اس کے بعد معصوم خریدار کا پتہ شپنگ منزل کے طور پر رکھتا ہے. اس کے بعد، وہ اسٹور کو مصنوعات کو براہ راست خریدار کو بھیجتا ہے، لیکن وہ پیسہ ملتا ہے اور اسے کسی طرح سے خرچ کر سکتا ہے.

کریڈٹ کارڈ فراڈ سے محفوظ رہنے کے لئے آپ کیا کر سکتے ہیں؟

آپ نے کبھی ایک ریستوراں، گروسری سٹور، آپ کے دانتوں کا ڈاکٹر، گیس پمپ، یا دوسری جگہ پر کریڈٹ کارڈ کے ساتھ ادا کیا ہے. یہ عالمی طور پر قابل قبول ہے کہ کریڈٹ کارڈ کا استعمال ادائیگی کرنے کے سب سے زیادہ آسان طریقوں میں سے ایک ہے. تاہم، کریڈٹ کارڈ استعمال کیا جاتا ہے جب ہر وقت کسی بھی غلطی سے خطرہ ہوسکتا ہے، جیسے ٹرانزیکشن کے بعد ایک کریڈٹ کارڈ کی رسید لینے کے لئے بھول جاتے ہیں، یا جب غیر ذمہ دار ہاتھوں کارڈ سے ہٹ جاتے ہیں.

یہاں کریڈٹ کارڈ فراڈ سے محفوظ رہنے کے بارے میں کچھ مفید تجاویز ہیں:

  • اپنی معلومات آن لائن کی حفاظت کریں
  • اپنے کریڈٹ کارڈ کی معلومات دینے سے بچیں
  • آپ کے کریڈٹ کارڈ اور بینک کے بیانات کی نگرانی کریں
  • اپنے ادارے ایڈریس کو مالیاتی ادارے اور پوسٹ آفس کے ساتھ کی تصدیق کریں
  • آپ کی معلومات کے امکانات کو کم کرنے کے لئے حساس دستاویزات بہت سے آنکھوں سے سامنے آ رہے ہیں

سب سے اہم ٹپ آپ کی معلومات آن لائن کی حفاظت کرنا ہے. ویب میں لاکھوں سکیمرز اور دھوکہ دہی کا شکار ہیں مفت پیسے تلاش کرنے کے لئے تلاش. جو آپ اپنی ذاتی معلومات کو آپ کے صوابدید پر آن لائن دیتے ہیں، لیکن آپ کو خاص طور پر آپ کے کریڈٹ کارڈ کی معلومات کے لۓ بچنے کے لئے اپنی پوری کوشش کرنے کے لئے محفوظ ہے.

November 28, 2017
سیمالٹ سے ہدایت: کریڈٹ کارڈ فراڈ سے خود کو کیسے بچاؤ
Reply