Back to Question Center
0

Semalt: انتباہ! یہ اپلی کیشن بھیڑ کے کپڑے میں ایک ولف ہے

1 answers:
-->

ایک بار، اس خبر میں یہ خبر ملی گیا کہ گوگل پر نام سے مشہور میلویئر سکیم، مشہور پوکیمون گو کھیل کے جعلی ورژن Google Play Store میں دیکھا گیا تھا. ایک موجودہ مسئلہ پر خبریں صاف ہوئیں. جعلی اطلاقات نقصان دہ ہوسکتے ہیں؛ اس معنی میں، وہ انسٹال ہوجائے جتنا جلد ہی آلات کو بند کر سکتے ہیں.

آرٹیم ابگرین، Semalt سینئر کسٹمر کامیابی مینیجر، کا کہنا ہے کہ صارفین کو ان کے فون دوبارہ کھولنے یا ان کے فون انلاک کرنے کے لئے لوڈ، اتارنا Android ڈیوائس مینیجر انسٹال کرنا ہے.

عام طور پر، بدقسمتی سے اطلاقات آپ کے فون کی کارکردگی کے لئے نقصان دہ ہو سکتا ہے کہ اس مسئلے کا سبب بنتا ہے، اس وجہ سے یہ بیکار رینڈر. اس کے علاوہ، بدقسمتی سے اطلاقات اشتہارات کو نمایاں کرتی ہیں، جو دعوی کرتے ہیں کہ ایک خطرناک وائرس نے آپ کے فون کو متاثر کیا ہے. اس طرح کے اطلاقات صارفین کو بھی خبردار کرتی ہیں کہ وہ مہنگی اوزار فروخت کرتے ہیں جس کا مقصد خطرناک میلویئر کو دور کرنے کے لئے اپنے آلات کو اسکین کرنا ہے. یہ صارفین کو آلات خریدنے کے لئے حوصلہ افزائی کرتا ہے.

گوگل، اس کی کوششوں کے ذریعے، ان میں سے کچھ ٹورجنس کو Play Store سے ہٹا دیا ہے. اس کے علاوہ، یہ جوڈو میلویئر کی طرح پوشیدہ افراد کو ڈھونڈتا ہے. جوڈی، جو دونوں لوڈ، اتارنا Android اور آئی او او کے آلات پر متاثر ہوا، اس وقت سے پتہ چلا تھا کہ 36 ملین لوڈ، اتارنا Android آلات پر حملہ کیا تھا.

کسی بھی مقبول ایپ اب بھی اس طرح کے ذرائع کی طرف سے کاپی کرنے کا خطرہ ہوسکتا ہے. تاہم، Google Play Store سے ایپس ڈاؤن لوڈ کرنے سے پہلے، آپ کچھ ضروری مراحل کے ذریعے جا سکتے ہیں:

  • تیسری پارٹی ایپ اسٹورز سے بچیں. حقیقت یہ ہے کہ Google Play Store اطلاقات کی جانچ پڑتال کے باوجود، یہ وائرس اب بھی کھیل کی دکان میں پایا جاتا ہے. اس طرح، میلویئر تیسری پارٹی کے ایپ اسٹورز میں پایا جا سکتا ہے، جس میں شاذ و نادر ہی اطلاقات موجود ہیں. اس طرح، اس طرح کی ایپ اسٹورز سے بچنے کے لئے یہ ضروری ہے.
  • اے پی پی کے کارخانہ دار کا نام کی تصدیق کریں. چونکہ غلطی سے جعلی اپلی کیشن ڈاؤن لوڈ کرنا آسان ہے، ایپ ڈیولپر کا نام درست ہے.
  • اے پی پی کے جائزے پڑھیں. ایپ اسٹور میں، صارف کے جائزے کو چیک کریں. اس کے علاوہ ماہر اور تکنیکی اشاعتوں کے جائزے تلاش کریں. صارف کی جائزے بدسلوکی اطلاقات کا پتہ لگانے میں مددگار ہیں.
  • سیکورٹی سافٹ ویئر انسٹال کریں. بہت سے کمپنیاں پی سی اینئیرائیوز اور ان کے موبائل ورژن پیش کرتے ہیں، بشمول AVG، بٹڈفینڈر، آسٹاس، اور کاسپشرکی سمیت. ایسی سیکیورٹی سافٹ ویئر کو ایک چھوٹی سالانہ فیس کے لۓ حاصل کیا جاسکتا ہے اور ایک دفعہ انسٹال کیا جاتا ہے، وہ آپ کے تمام انسٹال کردہ اطلاقات اسکین کرے گا اور آپ کو انتباہ کردہ ویب سائٹ کا پتہ لگانے کے بعد بھی آپ کو انتباہ کرے گا.
  • اپنے Android OS کو اپ ڈیٹ کریں. تازہ ترین خطرات سے آپ کے فون کی حفاظت کے لئے آپ اطلاقات اور OS اپ ڈیٹ کے تازہ ترین ورژن کو ڈاؤن لوڈ کریں.

سلامتی کی خبروں پر عمل کریں. سافٹ ویئر سیکیورٹی کمپنیوں نے سیکورٹی کے خلاف ورزیوں اور ٹریجنز کی زیادہ تر تلاش کی ہے. اس صورت میں، اینٹیوائرس فراہم کنندہ ESET. اپنی رپورٹ میں ایک میلویئر محقق لوکااس سٹیفانکو نے نوٹ کیا کہ کچھ جعلی اطلاقات گوگل پلے سٹور پر تالا لگانے والی رانس اسکرین بناتے ہیں. ایسی صورت حال جو آپ کو آپ کے آلے سے باہر رکھتا ہے اور آپ کے آلے کو ان شرط پر انحصار کرے گا جو آپ سائبر مجرمانہ ادا کرتے ہیں.

سلامتی کے ایک حصے کے طور پر، آپ کو اپنے آلہ کو بیک اپ یقینی بنائیں کیونکہ آپ غلطی سے ناقص اپلی کیشن ڈاؤن لوڈ کرسکتے ہیں. پھر آپ فیکٹری اپنے آلہ کو دوبارہ ترتیب دے سکتے ہیں. لہذا، آپ وائرس کے بغیر اپنے ڈیٹا کو بحال کر سکتے ہیں اور پھر آپ کے آلے کو صاف رکھنے کے لئے سیکورٹی ایپ چلائیں Source .

November 28, 2017