Back to Question Center
0

سیمالٹ ماہر: ورڈپریس اسپیم تبصرے - ؛ 5 سادہ تکنیک کے ساتھ نمٹنے کے لئے

1 answers:

اگر آپ کے ورڈپریس سائٹ یا بلاگ کو سپیم تبصرے بھی ملتی ہے تو، آپ کو ان تکنیکوں کو سیکھنے اور ان کو اپنانے کے لۓ جیک ملر سیمالٹ ڈیجیٹل سروسز کے معروف ماہر کی طرف سے پیش کرنا چاہئے.

1. دستی طور پر سپیم تبصرے حذف کریں:

یہ آپ کے تبصرے پر نظر رکھنا ضروری ہے اور وہ کہاں سے آتے ہیں. اکسمیٹ یا دیگر اسی طرح کے پلگ ان کا استعمال کرتے ہوئے آپ کو بہت سے فوائد مل سکتے ہیں، لیکن دستی ہٹانے کا کوئی متبادل نہیں ہے. آپ اکثر ایسے تبصروں کو چیک اور حذف کرنا چاہئے جو غیر قانونی نظر آتے ہیں یا کسی مطلوبہ الفاظ یا مشکوک بیک لنکس پر مشتمل ہوتے ہیں. اس بات کو یقینی بنائیں کہ جب آپ کو اپنے بلاگ سے خرابی سے حذف کر دیا گیا ہے تو آپ کو ٹریش کو خارج کر دیا ہے.

2. اعتدال پسند کے لئے تبصرے کو پکڑو:

یہ آپ پر ہے کہ تبصرے کی جانچ پڑتال، منظور یا رد کرنے کی کتنی بار ضرورت ہے. دریں اثنا، آپ ان کو اعتدال پسندی کے لۓ پکڑ سکتے ہیں اور کسی بھی بلاگ کو اپنے بلاگ خطوط پر تبصرے شائع کرنے کی اجازت نہیں دیتے ہیں. میں اکسمیٹ کو استعمال کرنے کے بجائے تھوڑی دیر کے لئے تبصرے منعقد کروں گا. میں ہر تبصرہ کی جانچ پڑتا ہوں اور اس بات کو یقینی بناتا ہوں کہ یہ اسپیمر یا بٹس کی طرف سے پیدا نہیں ہوتا ہے. اس تبصرے میں جو بدقسمتی سے لنکس، مطلوبہ الفاظ یا غیر متعلقہ مباحثے پر مشتمل ہونا چاہئے، وہ آپ کی ویب سائٹ سے خارج نہیں ہوسکتی ہیں. سادہ الفاظ میں، ہم یہ کہہ سکتے ہیں کہ آپ کو تبصرے پر نظر رکھنا چاہیے جب آپ کسی قاری پر بھروسہ کریں اور اسے براہ راست کسی اور اعتدال کے بغیر اپنی رائے پوسٹ کریں.

3. ورڈپریس سپیم تبصرے کو روکنے کے لئے htaccess فائل میں ترمیم کریں:

آپکے ایچ ایچ اے سیسیسی فائل آپ ورڈپریس بلاگ کی سیکورٹی کو حد تک حد تک بڑھانے میں مدد کرے گی. کوڈ کی مختصر لائنیں لمبی لائنوں سے کہیں زیادہ بہتر ہیں اور سپیم تبصرے کی تعداد کو کم کردیں گے. ایک بار آپ نے اپنے ورڈپریس اکاؤنٹ میں .htaccess فائل تک رسائی حاصل کرنے کے بعد، آپ کو مندرجہ ذیل کوڈ کے ساتھ بوٹ کو مسترد کرنا چاہئے:

# سپیم اور بوٹس سے محفوظ کریں

ثالثی انجینئر پر

ریفریجویٹ تبصرہ٪ {REQUEST_METHOD} پوسٹ

ثواب کا جواب٪ {REQUEST_URI}..wp-comment-post \ .pp *

ریفریجویٹ قسط٪ {HTTP_REFERER}! .yourwebsite.com. * [یا]]

ریفریجریٹڈ٪ {HTTP_USER_AGENT} ^ $

ریورس ریول (. *) ^ http: //٪ {REMOTE_ADDR} / $ [R = 301، L]

بوٹ اور مکڑی سب سے زیادہ جلدی کیڑوں ہیں لہذا اس کوڈ سے ان کو روکنے میں بہت آسان اور مؤثر ہے.

4. اسپیمرز کے IP پتوں کو بانٹیں:

جب آپ کے بلاگ پر کسی شخص کی رائے ہوتی ہے تو، اس کے آئی پی ایڈریس کو آپ کے ورڈپریس اکاؤنٹ میں ریکارڈ کیا جاتا ہے. آپ کو آئی پی کے تمام IP پتوں کو بے ترتیب طور پر چیک کریں اور آئی پی کو بلاک کرنا چاہیے جو مشکوک اور عجیب نظر آتے ہیں. آپ ممکنہ حد تک بہت سے IP ایڈریس کو مسدود کرسکتے ہیں یا مستقل طور پر تمام مشکوک آئی پی کو بلاک کرنے کے لئے ورڈپریس پلگ ان استعمال کرسکتے ہیں. متبادل طور پر، آپ اس کوڈ کو مشتبہ IP پتے کو روکنے کے لئے root .htaccess فائل میں شامل کرسکتے ہیں.

# بلاک آئی پی

حکم کی اجازت، انکار

192.168.44.211 سے انکار

سے 224.39.163.11

سے انکار

172.16.7.91 سے انکار

5. اینٹی سپیم پلگ ان انسٹال کریں:

آپ کے سپیم تبصرے سے چھٹکارا حاصل کرنے کے لئے ہزاروں سینکڑوں پلگ ان استعمال کرتے ہیں. جیسا کہ میں نے آپ کو بتایا کہ میں نے اکیمیٹ استعمال نہیں کیا، لیکن میں نے ایک بار کوئز کی کوشش کی تھی. یہ پلگ ان ورڈپریس کے پلگ ان ڈائرکٹری میں موجود ہے اور لاگت سے مفت انسٹال کیا جا سکتا ہے. یہ پلگ ان ورڈپریس کے سپیم کو روکنے میں مدد کرتا ہے اور ٹرایل کے تبصرے کو متعدد سوالات کے جواب دینے سے آگاہ کرتے ہیں.

November 30, 2017
سیمالٹ ماہر: ورڈپریس اسپیم تبصرے & ndash؛ 5 سادہ تکنیک کے ساتھ نمٹنے کے لئے
Reply