Back to Question Center
0

Semalt: امگانگ مٹی Unerwünschten ای میلز اور سپیم

1 answers:

کیا آپ نے کبھی اپنا ای میل کھول دیا ہے اور اپنے ان باکس میں ایک ہزار سے زائد بے روزگاری ای میل پایا ہے، 95 فی صد جن میں آپ پڑھنے میں دلچسپی نہیں رکھتے ہیں؟ زیادہ تر صورتوں میں، آپ یہاں ایک ای میل حذف کرنے کے لئے حوصلہ افزائی کی جائے گی، لیکن یہ کام آپ پر غور کر سکتا ہے کہ آپ کو اس بات کا یقین کرنا ہوگا کہ آپ کو دلچسپی کا ای میل نہیں ہٹانا. جب آپ کو معلوم ہے کہ آپ کو مندرجہ ذیل ہفتہ کو دوبارہ دوبارہ کرنا پڑے گا تو یہ مشکل ہوسکتا ہے.

اس سے یہ پتہ چلتا ہے کہ ای میل کا مسئلہ کس طرح بڑھتا ہے، زیادہ سے زیادہ ناپسندیدہ مواد آپ کے ان باکس میں آنے والے نقطہ نظر کے ساتھ آتا ہے جہاں آپ پورے اکاؤنٹ کو غیر فعال کرنا چاہتے ہیں - windows web hosting asp net. تاہم، یہ ممکن نہیں ہے کہ ای میل فیس بک، ای بے، پے پال، وغیرہ سے منسلک ہوجائے، اور ای میل کو خارج کر کے ایک منفرد قسم کی پریشانی کا نتیجہ ملے گا.

راس حجاب، Semalt کسٹمر کامیابی مینیجر، یہ بتاتا ہے کہ مندرجہ ذیل چار تاکیدات نے اس کے اسپیمر سے اپنے اکاؤنٹ کو دوبارہ بحال کرنے میں مدد کی.

1. ذریعہ کو ٹریک کریں جو اکثر آپ کو ناپسندیدہ ای میل بھیجتا ہے. ای میل کو حذف کرنے کے لۓ سست نقطہ نظر اختیار نہ کریں. ان میں سے ہر ایک کو کھولیں اور ان سبسکرائب کریں اور ان کے بعد سبسکرائب کریں، آپ کے ای میل میں بھیجنے والے کا پتہ لگائیں. اس کے بعد، ہر مواد کو خارج کرنے کے لئے محفوظ سمجھا جاتا ہے جو آپ کے نتائج کی فہرست سے باہر نکلتا ہے. اس حقیقت کی وجہ سے جس نے آپ کو سبسکرائب کیا ہے، آپ کو اس طرح کے ذریعہ مزید ای میل نہیں ملے گی.

2. قانون کی ضرورت ہوتی ہے کہ تمام تجارتی ای میلز کو اختیار کرنے کا اختیار رکھنا چاہیے. ضرورت کے باوجود، میں نے محسوس کیا کہ میری ناپسندیدہ ای میلز کی اکثریت کی خصوصیات کو منسوخ یا غیر فعال کرنا ہے. جب آپ سمجھتے ہیں کہ آپ ایک ذریعہ سے ایک ای میل وصول کررہے ہیں جس میں آپ کا انتخاب کرنے کا اختیار نہیں ہے، مندرجہ ذیل ای میل بھیجیں:

"براہ مہربانی اس ای میل کو اپنے ای میل پتہ درج کریں" فہرست سے. شکریہ!

ای میل کے بعد سے کسی بھی دوسری معلومات کو شامل کرنے کی ضرورت نہیں ہے. آپ کو "ہو گیا!" کی شکل میں ایک جواب کی توقع کرنی چاہئے. ثبوت کے طور پر آپ نے ناپسندیدہ ای میلز کے معاملے کو کامیابی سے خطاب کیا ہے.

3. فولڈر بنانا آپ کو اپنے ای میلز کے ذریعہ آگے بڑھ کر آسانی سے نیویگیشن کرنے کے قابل بناتا ہے. یہ آپ کے ای میل کے انتظام کے سلسلے میں سب سے بہترین مداخلت ہے کیونکہ اس سے آنے والی ای میلز سے نمٹنے اور ان باکس کو صاف رکھنے میں مدد ملتی ہے. مثال کے طور پر، میں نے اپنے ای میل کے اندر سات فولڈر بنائے ہیں اور ان کی بنیادی کردار کے مطابق مختلف ناموں کو دی ہے. اگر میں ایک ای میل کو بچانا چاہتا ہوں، تو یہ بالکل ان فولڈروں میں سے ایک میں ذخیرہ کیا جائے گا. اس بات کو یقینی بنانے میں یہ اہم ہے کہ میرا ان باکس ہر وقت صاف اور تازہ ہے.

4. ایک بار جب آپ اپنے ای میل کو ٹھیک کرنے میں کامیاب ہو گئے ہیں، تو آپ واضح طور پر اسے اپنی پچھلی حیثیت میں واپس نہیں لینا چاہتے ہیں. اپنے ان باکس کو مؤثر طور پر منظم کریں تاکہ یہ یقینی بنایا جاسکتا ہے کہ فوری طور پر وہ آپ کو غیر معمولی ای میل سے نمٹنے کے لۓ. اگر آپ اس کی توثیق کرتے ہیں تو شاید آپ اپنے آپ کو ہزاروں ای میلز کے ساتھ تلاش کریں گے. ایک بار جب ناپسندیدہ ای میلز دوبارہ بنائے جاتے ہیں تو، آپ کو ایک اور مرحلے کو دوبارہ کرکے صورتحال کو حل کرسکتے ہیں.

November 28, 2017