Back to Question Center
0

Semalt: مالویر انفیکشن سے آپ کے آلات اور گیجٹ کو محفوظ رکھنے کے لئے سادہ ٹیکنیکس

1 answers:

سلامتی کے لۓ کسی بھی فکر کے بغیر کام کرنا انٹرنیٹ کے صارف کے ڈیٹا کو دھوکہ دہی کے قابل بنائے گا. ذاتی ڈیٹا اتنی عرصہ سے میلویئر کے سامنے سامنے آتا ہے جب تک کہ ڈیوائس نیٹ ورک سے منسلک ہوتا ہے. اس سے بچنے کے لئے ذہنی طور پر ایک آلہ استعمال کرنا ضروری ہے جو خفیہ کاری جیل کو ڈیٹا کی قیادت کرسکتا ہے.

اس مضمون میں، جیک ملر Semalt سینئر کسٹمر کامیابی مینیجر، آلات پر میلویئر سے بچنے کے مندرجہ ذیل طریقوں پر گفتگو کرتے ہیں:

سب سے اہم، کاروباری اور ذاتی مقاصد دونوں کے لئے استعمال کیا جاتا موبائل آلات کے لئے، صارف کو کسی ایسے سافٹ ویئر کو انسٹال نہیں کرنا لازمی ہے جو غیر ضروری ہے. جائز ذریعہ کی طرف سے فراہم کردہ صرف ایپلی کیشنز انسٹال کریں. اگر ایسی ایپس کو انسٹال کرنے کی زبردست خواہش ہے، تو ان کو انسٹال کرنے والے آلات پر کاروباری سرگرمیوں کے لئے استعمال نہ کریں. اس طرح، جب میلویئر ناگزیر طور پر حملوں پر حملہ کرتا ہے، تو یہ اہم اعداد و شمار کو متاثر نہیں کرے گا اور فیکٹری ڈیفالٹ کو ری سیٹ کرنے سے صرف اس کی ضرورت ہے.

دوسرا، سافٹ ویئر کا باقاعدگی سے اپ ڈیٹ کرنا میلویئر کے خلاف آلات کی حفاظت کی کلید ہے. زیادہ تر مقدمات میں، اپ ڈیٹس ذمہ دار پیچ شامل ہیں. اکثر انسٹال کردہ ایپس اور اس پلیٹ فارم پر اپ ڈیٹس کی جانچ پڑتال کرتے ہیں. جب بھی اپ ڈیٹ دستیاب ہیں، ڈاؤن لوڈ کرسکتے ہیں یا انہیں فوری طور پر چلائیں گے. ڈیسک ٹاپ یا لیپ ٹاپ کے بارے میں، ناقابل یقین سافٹ ویئر کی تنصیب کی حوصلہ شکنی ہے..خوش قسمتی سے، اب تمام پلیٹ فارمز ان کے اپنے اپ اسٹورز ہیں. لینکس، ایپل، ونڈوز اور iOS پلیٹ فارمز. اگر کھڑکیوں پر کام کرنا، صرف سرکاری ذریعہ سے انسٹال ہو. اگر لینکس کا استعمال کرتے ہوئے، مینوفیکچررز کے پیکیج مینیجر سے انسٹال کریں. ایسا کرنے میں، میلویئر میں چلنے کا امکان کم ہے. اس کے علاوہ، اپ ڈیٹس ڈیسک ٹاپ / لیپ ٹاپ آپریٹنگ سسٹم پر اہم ہیں. ونڈوز پلیٹ فارم کے لئے، جب تک اپ ڈیٹ کرنے میں بہت لمح ہے وقت ضائع ہونے پر غور کیا جاتا ہے، لیکن یہ ضروری ہے. دستیاب روزانہ کسی بھی اپ ڈیٹ کی جانچ پڑتال کریں کیونکہ اس سے خطرناک پلیٹ فارم پر کام کرنے کے لئے مشورہ نہیں دیا جاسکتا. ونڈوز پلیٹ فارم کے ساتھ کام کرنا اینٹی میلویئر کے حل یا اینٹیوائرس ایس

سی کے استعمال کے طور پر ونڈوز محافظ، Avast، اور AVG کے استعمال کی ضرورت ہے. اگر اس طرح کے تحفظ کو ملازمت نہیں ملا تو ڈیٹا خطرے پر کھڑا ہے.

تیسری، صارفین کو غیر نامعلوم ذرائع سے روابط پر کلک کرنے کے بارے میں احتیاط سے احتیاط کیا جاتا ہے. بدقسمتی سافٹ ویئر ایک یو آر ایل کی طرف سے ایک پلیٹ فارم پر مجبور کیا جا سکتا ہے. مالویئر ڈومین کی فہرست کے خلاف چیک کرنے تک نامعلوم نامعلوم ذرائع سے موصول ہونے والی ای میلز پر کلک نہ کریں. اگر ای میل موصول ہوتا ہے تو یہ کہ آپ کے کسی ایک اکاؤنٹ میں کچھ غلط ہوا ہے اور آپ کو ذیل میں دیئے گئے لنک پر کلک کریں اور اس مسئلے کو حل کرنے کے لۓ اپنے اکاؤنٹ میں لاگ ان کریں، 'اس لنک پر ماؤس کو بڑھانا کرنے کے لئے اعلی امکانات یہ ایک دھوکہ دہی ہیں.

آخر میں، دیگر تجاویز جن میں میلویئر میں سے کسی ایک کی مدد کرسکتی ہے: ڈیٹا کو بیک اپ کرنے، براؤزر کو آپ کے پاس ورڈ یا کسی بھی معلومات کو بچانے کے لئے کی اجازت نہیں دیتے ہیں. اضافی طور پر، خفیہ طور پر موڈ یا غیر محفوظ نیٹ ورک میں براؤزر کے ساتھ کام کرنے کے دوران، ایک انٹرنیٹ صارف کو وی پی این (Virtua نجی نیٹ ورک) کے ذریعے استعمال کرنا چاہئے. لہذا سیکورٹی کے لۓ صرف آلہ ڈویلپر پر انحصار کرنا عقلمند نہیں ہے. کسی بھی صارف کو اپنے ڈیٹا اور آلہ کے سیکورٹی کو اپنے ہاتھوں، کام اور استعمال کے آلات کو دانشورانہ طریقے سے لے جانے کی ضرورت ہے. احتیاط سے لے کر، اعداد و شمار بدسورت سافٹ ویئر کے اثرات سے محفوظ ہوں گے Source .

November 28, 2017