Back to Question Center
0

Semalt فراہم کرتا ہے تجاویز: کس طرح مالویئر حملے سے ایک ورڈپریس سائٹ کی حفاظت کے لئے

1 answers:

ورڈپریس بہت سے ہیکنگ کی کوششوں کا سامنا ہے. 10 بلاگرز میں سے اوسط 7 پر میلویئر انفیکشن یا ہیکنگ کے کسی بھی فارم کا تجربہ ہوتا ہے. لہذا، آپ اپنی سائٹ کو سپیم، ہیکنگ اور میلویئر سے کس طرح محفوظ کرسکتے ہیں؟

میکس بیل، Semalt کسٹمر کامیابی مینیجر، کہتا ہے کہ سب سے زیادہ بنیادی سطح پر، میلویئر انفیکشن اور ہیکنگ کے درمیان کوئی فرق نہیں ہے. عام طور پر، ہیکر آپ کی سائٹ کو ہدف نہیں کریں گے جب تک کہ آپ اور سائبر مجرمین کے درمیان کچھ ذاتی اختلافات نہ ہوں یا آپ کے پاس بہت مقبول ویب سائٹ ہے. سب کے بعد، کسی بھی ہیکر آپ کی سائٹ ایک منٹ کے اندر اندر لانے کے لئے DDOS اور botnets میں شامل کر سکتے ہیں.

قدرتی طور پر، مشترکہ ہوسٹنگ پر میزبانی کردہ بلاگز خاص طور پر حملوں سے ہیک کرنے کے لئے کمزور ہیں، اور چند ویب ماسٹر ہیں جو ایسے حملوں کے خلاف کچھ کر سکتے ہیں. اب آپ شاید آپ کے سیٹ کے کنارے پر بیٹھے ہیں اور آپ کی ویب سائٹ کو ہر منٹ منٹ کی جانچ پڑتال کرنے کے لۓ اس بات کا یقین کرنے کے لئے کہ یہ ہیک یا میلویئر سے متاثر نہیں ہے. آرام دہ اور پرسکون، جب تک کہ اس کے کچھ مخصوص خطرات موجود نہیں ہوسکتے ہیں تو آپ کی سائٹ کو ہیکر یا متاثر ہو جائے گا.

اب آپ جانتے ہیں کہ ہیکرز کسی مخصوص خطرے کے ساتھ سائٹس کو نشانہ بناتے ہیں، یہ کمزوریاں کیا ہیں؟ کے ساتھ شروع کرنے کے لئے، بہت سے بلاگرز اور ویب ماسٹر مشترکہ ہوسٹنگ کا استعمال کرتے ہیں جیسے وہ شروع کرتے ہیں. اگرچہ مشترکہ ہوسٹنگ ایک کم مہنگا انتظام ہے، اس میں اسپیمرز اور ہیکرز کو اپنی طرف متوجہ کرنے کی صلاحیت ہے.

چونکہ آپ کے سائٹ کے طور پر ایک ہی سرور کا استعمال کرتے ہوئے مشترکہ ہوسٹنگ پر بہت سے بلاگز مالکان ہیں، وہاں ہمیشہ ایک امکان ہے کہ ان میں سے کچھ ناولیاں ہیں. اس کا مطلب یہ ہے کہ ان میں سے ایک جوڑے کو ایک کمزور پاسورڈ ہوسکتا ہے، ان کے کمپیوٹر کو ٹروجن کی بندرگاہ کر سکتی ہے یا ہیکنگ کے خلاف اپنی سائٹ کو محفوظ نہیں کیا جا سکتا ہے. ایسی حالتوں میں، ہیکر صرف خطرناک سائٹ کے ذریعہ سرور تک رسائی حاصل کرنے کی ضرورت ہے، ایک وائرس کو انسٹال کرنے کے لئے جو سرور پر میزبان تمام سائٹس اور بلاگز پر تیزی سے پھیلتا ہے.

دوسری جانب، اگر آپ مارکیٹر یا بلاگر ہیں، تو آپ کے آن لائن فورمز میں پھانسی کا امکان ہے. جو آپ نہیں جانتے ہو یہ ہے کہ ان سائٹس میں سے کچھ متاثرہ ہیں لیکن نہیں جانتے کہ وہ اپنے صارفین کو میلویئر پھیلاتے ہیں یا بیمار ارادہ والے افراد کی طرف سے تعمیر کیے جاتے ہیں..

عام طور پر، ہیکر آپ کی سائٹ پر ہدف نہیں کرتے جب تک کہ آپ ان کے ساتھ کچھ ناممکن کاروبار نہ کریں. تاہم، سائبر مجرمین ہمیشہ کمزور سائٹس کے لئے سمجھوتے کے لئے سکیننگ کر رہے ہیں. ایک بار جب وہ بلاگز کو پہچانتے ہیں، وہ اپنے سرورز کو میلویئر سے متاثر کرتی ہیں، جو اس سرور پر موجود دیگر سائٹس پر پھیل جاتی ہیں. .htaccess ماڈی ہیک کے برعکس مخصوص کوڈ اور فائلوں کو تبدیل کرنے کے ذریعے آسانی سے ختم کیا جاتا ہے، میلویئر آپ کے موضوعات، سکرپٹ، اور ڈیٹا بیس کو خراب کر سکتے ہیں کے بعد سے چھٹکارا حاصل کرنے کے لئے مشکل ہے.

تو، آپ اپنی سائٹ کو میلویئر سے کس طرح محفوظ کرسکتے ہیں؟

پاس ورڈ تبدیل کریں

اگر آپ کی سائٹ متاثر ہو جاتی ہے، توقع ہے کہ آپ کا پاس ورڈ سمجھوتہ کیا گیا تھا. اس مسئلے کو مستحکم کرنے کے لئے، آپ کے سیپلیل پر جائیں اور اپنا پاس ورڈ تبدیل کریں. اس بات کا یقین کرنے کے لئے کہ آپ کا پاس ورڈ سمجھوتہ کرنا مشکل ہے، نمبرز، خاص حروف، کم حروف اور بڑے حروف کا استعمال کریں.

ایک بار جب آپ نے اپنا پاس ورڈ تبدیل کر دیا ہے تو، اپنا لاگ ان کا پاسورڈ بھی بدلنے پر بھی غور کریں. جیسے ہی سیپلیل میں، حروف کا استعمال کریں جو اندازہ لگانا مشکل ہے.

بیک اپ

اپنی سائٹ کو بیک اپ کرنے کے بعد آپ کی سائٹ بیک اپ کرنے کے لۓ مواد کی نقصان کو روکنے کے اہم طریقوں میں سے ایک ہے. مکمل بیک اپ کے لئے، بیک اپ بڈی حاصل کرنے پر غور کریں، ورڈپریس بلاگز کے لئے ایک آسان پلگ ان.

سیکورٹی کے پلگ ان انسٹال کریں

آپ کے بلاگ کو بیک اپ کرنے کے علاوہ سیکورٹی پلگ ان انسٹال کرنے پر غور کریں. ان میں شامل ہیں:

  • WP سیکورٹی سکینر
  • WP سیکورٹی سکینر ایک ویب سائٹ کے محافظ کی طرف سے ڈیزائن ایک روشنی سیکورٹی سکینر ہے. پلگ ان آپ کو اندازہ کرنے کے لئے مشکل پر ڈیٹا بیس کی میز کو تبدیل کرنے کی اجازت دیتا ہے.

  • بہتر WP سیکورٹی
  • پلگ ان کو ورڈپریس سیکورٹی خصوصیات اور تکنیک لیتا ہے اور ان کو ایک پلگ ان کے طور پر پیش کرتا ہے. بہتر WP کے پاس بلاگرز کی ضرورت ہے اور بلاگرز کے لئے فون کا پہلا پورٹ ہونا چاہئے Source .

November 28, 2017