Back to Question Center
0

سیمالٹ - بلیکیو ڈی ڈیونس ای کامو ایسوسی ایشن آف لائن ہے

1 answers:

دنیا بھر میں ایک بڑی تعداد میں انٹرنیٹ صارفین اور اشتہار مفت براؤزنگ کے تجربے کے لئے، اشتھاراتی بلاکس انسٹال کرنے کی ضرورت ہے. Google نے اس اشتھار کو بلاکر براؤزر براؤزر کے اپنے نئے ورژن میں متعارف کرانے کی طرف سے اس ضرورت کو جواب دینے کے لئے اقدامات کئے ہیں. اس اقدام کو اشتہاری اور مارکیٹنگ پر بہت سے صارفین کی طرف سے مشترکہ منفی منفی جذبات کی طرف سے حوصلہ افزائی کی جاتی ہے. لہذا، صارفین کی طرف سے اشتہارات کے خیالات کی کوشش کرنے اور اس کا سامنا کرنے کے علاوہ، برانڈز کو بھی اس اشتھاراتی بلاکس کے اثرات کا سامنا کرنا پڑے گا.

اگور Gamanenko، سیمالٹ کسٹمر کامیابی مینیجر، وضاحت کرتا ہے کہ کیوں کچھ برانڈز اب بھی اشتھار کے بلاکس کی طرف سے دھمکی کی طرف سے محسوس نہیں کرتے. یہ اس وجہ سے ہے کہ وہ روایتی مارکیٹنگ کی حکمت عملی چھوڑ رہے ہیں اور اسے غیر جدید مارکیٹنگ کے طور پر جانا جاتا نئے تصور کے ساتھ تبدیل کر رہے ہیں. غیر لائنر مارکیٹنگ ایک ریپبلک نقطۂ نظر سے مراد کرتی ہے جیسے ریڈ بل اور سٹاربکس برانڈز کے ذریعہ استعمال ہونے والے ممکنہ گاہکوں کی زندگی میں اپنے برانڈ کو لیس کرنے کے لئے استعمال کرتے ہیں. صارفین کے فیصلہ سازی کے عمل پر نئی بصیرت کی شناخت کے بعد یہ نقطہ نظر تیار کیا گیا تھا.

ایک طویل عرصے سے، صارفین کے فیصلے کے عمل کو ایک لکیری عمل سمجھا جاتا تھا جبکہ حقیقت میں یہ نہیں ہے..روایتی تصور یہ ہے کہ آخر میں اس کی ضرورت کے بارے میں آگاہی اس کی خریداری کی جاتی ہے جبکہ غیر لائنر ماڈل، جس میں بہت سے حقیقی زندگی سے تعلق رکھتا ہے، سے پتہ چلتا ہے کہ کوئی خاص ترتیب نہیں ہے جو اس کی مصنوعات کی خریداری کی طرف جاتا ہے. کچھ صارفین اس سے پہلے بھی ان سے واقف ہیں یہاں تک کہ اس سے پہلے ایک برانڈ خریدیں گے، دوسروں کو خریداری کرنے سے پہلے کئی برانڈز کی شناخت کرے گی.

لہذا غیر لائنر مارکیٹنگ کی مدد سے اشتھار بلاکس اور منفی رویہ کو باطنی کرنے میں مدد ملتی ہے، لوگوں کو روایتی مارکیٹنگ کے طریقوں کی طرف متوجہ ہے؟ کے ساتھ شروع کرنے کے لئے، غیر لائنر مارکیٹنگ حکمت عملی کی سیریز کے بجائے ایک اسٹریٹجک نقطہ نظر ہے. یہ صارفین کے غیر فعال تجربات میں مداخلت نہیں کرتا لیکن انہیں فعال شرکاء کی اجازت دیتا ہے. مثال کے طور پر ریڈ بل برانڈ لیں. اس برانڈ کے بجائے صارفین کو اپنی مصنوعات خریدنے کے لئے قائل کرنے کی کوشش کی جاتی ہے، اس کے ذریعے خود کو صارفین کی زندگی کا موقع، واقعات، کھیلوں کی سہولیات، اور سپورٹس ٹیم کی ملکیت کے ذریعہ بناتا ہے. ایسا کرنے سے، وہ اپنے امکانات اور گاہکوں کی خواہشات کے ارد گرد تجربات بنا سکتے ہیں.

سوئچ اور سٹاربکس نے روایتی مارکیٹنگ اور اشتہاری حکمت عملی بائی پاس کرنے کے لئے غیر لائنر مارکیٹنگ کو بھی لاگو کیا ہے. مثال کے طور پر، بلڈنگ کے بجائے عمارت کی جانب سے ایک علامت (لوگو) ڈالنے کی بجائے بیداری پیدا کرنے کے لۓ، وہ گھڑی ڈالتا ہے کہ لوگ اصل میں استعمال کرسکتے ہیں اور اسی وقت برانڈ میں مصروف رہیں گے.

اگر آپ غیر لائن مارکیٹنگ کے تصور میں نئے ہیں اور آپ کو یہ کام کرنے کی امید ہے تو، کچھ ایسے برانڈوں کو شناخت کرنے کی مشورہ دی جاتی ہے جو پہلے سے ہی لاگو کر چکے ہیں اور ان سے سیکھتے ہیں. سب سے اہم بات آپ کو یہ جاننا چاہئے کہ یہ ایک سلسلہ کی حکمت عملی نہیں ہے، یہ ایک ایسی حکمت عملی ہے کہ برانڈ مارکیٹ میں داخل ہونے کا فیصلہ کرے.

مزید معلومات کے لۓ، آپ اس ویڈیو کو دیکھ سکتے ہیں https://youtu.be/JiJ905EDk0k غیر لائنر مارکیٹنگ کے بارے میں سب کچھ جاننے اور دنیا بھر کے برانڈز کس طرح ان کے لئے کام کر رہے ہیں.

November 28, 2017
سیمالٹ - بلیکیو ڈی ڈیونس ای کامو ایسوسی ایشن آف لائن ہے
Reply