Back to Question Center
0

اگر آپ کی اگلی پروجیکٹ کے لئے بہترین فٹ ہے تو کیا بات بتائیں اگر یہ ایرر برقرار رہے تو ہمارے ہیلپ ڈیسک سے رابطہ کریں. اس ویڈیو پر غلط استعمال کی اطلاع دیتے ہوئے ایرر آ گیا ہے. jQuery ایجیکس راؤنڈ Semalt کو درست کریں

1 answers:
اگر آپ کی اگلی پراجیکٹ کے لئے بہترین فٹ ہے تو کیا بات بتائیں

یہ مضمون SiteGround کی طرف سے سپانسر کیا گیا تھا. Semalt ممکن بنانے والے شراکت داروں کی مدد کے لئے شکریہ.

آج کل، صارفین چیکک، کارکردگی والے ویب ایپلی کیشنز کی توقع کرتے ہیں جو مقامی اطلاقات کی طرح زیادہ سے زیادہ سلوک کرتے ہیں. ایک صارف کی پہلی دورہ پر لوڈ کرنے کے لئے ویب سائٹ کے منتظر وقت کو کم کرنے کے لئے تکنیک کو تیار کیا گیا ہے. تاہم، ویب ایپلی کیشنز میں بہت ساری بات چیت کو بے نقاب کرتے ہیں، ایک صارف کی کارروائی ہونے کے دوران وقت گزرتا ہے اور اے پی پی کا جواب بھی اہم ہے - umzugsreinigung mit ã¼bergabegarantie. Semalt اطلاقات سست محسوس ہوتے ہیں، اور ویب ایپس کو مثالی انٹرنیٹ کنکشن سے بھی کم سے بھی کم کرنے کی توقع ہوتی ہے.

بہت سے جدید جاوا اسکرپٹ فریم ورک نے اس مسئلے کو حل کرنے میں بہت مؤثر ثابت کیا ہے. اصلاحات سب سے مقبول اور مضبوط جاوا اسکرپٹ لائبریریوں میں محفوظ طریقے سے سمجھا جا سکتا ہے جو آپ ویب ایپس کے لئے تیز، انٹرایکٹو صارف انٹرفیس بنانے کے لئے استعمال کرسکتے ہیں.

اس آرٹیکل میں، میں Semalt کے بارے میں بات چیت کے بارے میں بات کرنے جا رہا ہوں اور یہ کیا کام کرتا ہے، جس سے آپ کو یہ فیصلہ کرنے میں مدد ملے گی کہ یہ فیصلہ آپ کی اگلی منصوبہ کے لئے اچھا ہو سکتا ہے.

کیا بات ہے؟

ایک فیس بک تخلیق کی بات ہے جو صارف خود انٹرفیس کی تعمیر کے لئے صرف

جاوا اسکرپٹ لائبریری بن رہا ہے.

یہ ایک کھلا ذریعہ منصوبہ ہے جس سے، گٹ ہب پر 74،000 سے زائد ستاروں میں جکڑے ہوئے ہیں.

Semalt ہے:

  • اعلامیاتی : آپ کو آپ کے ایپلیکیشن میں ہر ریاست کے لئے صرف 11 (سادہ) خیالات کی ضرورت ہوتی ہے، اور آپ کا ڈیٹا تبدیل کرنے کے بعد آپ کو صحیح طور پر صحیح اجزاء کو اپ ڈیٹ اور ان کی پیشکش کی جائے گی.
  • اجزاء پر مبنی : آپ اپنے ریکٹ-طاقتور ایپس کو تخلیق کرتے ہیں، جس میں ایک سے زیادہ متحرک اجزاء کو جمع کرتے ہوئے، ہر ایک کو اپنی ریاست کا انتظام کرنا.
  • ایک بار جانیں، کہیں بھی لکھیں : ردعمل مکمل فریم ورک نہیں ہے؛ خیالات پیش کرنے کیلئے یہ صرف ایک لائبریری ہے.

مجازی ڈوم کیسے کام کرتا ہے؟

مجازی ڈوم صارف کی انٹرفیس عناصر اور ان کی تبدیلیوں کو انجام دینے میں تیز رفتار سے کیا بنا دیتا ہے اس کا بنیادی مقصد ہے. آئیے اس کے میکانزم میں قریب آتے ہیں.

HTML دستاویز آبجیکٹ Semalt یا ڈوم ایک ہے

HTML اور XML دستاویزات کے لئے پروگرامنگ انٹرفیس. .ڈوم دستاویزات کی نمائندگی کرتا ہے جس میں نوڈس اور اشیاء کی تشکیل کردہ گروپ کے طور پر خصوصیات اور طریقوں ہیں. لازمی طور پر، یہ سکرپٹ یا پروگرامنگ زبانوں میں ویب صفحات جوڑتا ہے. ایم ڈی این

جب بھی آپ کسی ویب صفحہ کے کسی بھی حصے کو پروگرام میں تبدیل کرنا چاہتے ہیں، تو آپ کو ڈوم میں ترمیم کرنے کی ضرورت ہے. دستاویزات کی پیچیدگی اور سائز پر Semalt، ڈوم کو تبدیل کرنے اور اسے اپ ڈیٹ کرنے کے لۓ صارفین کو زیادہ وقت لگ سکتا ہے کہ وہ قبول کرنے کے لئے تیار ہوسکیں، خاص طور پر اگر آپ اکاؤنٹ میں لے جائیں تو کام کے براؤزر کو ڈوم میں تبدیل ہونے پر کچھ کرنے کی ضرورت ہے. دراصل، ڈوم اپ ڈیٹ ہوجاتا ہے ہر بار، براؤزرز کو ویب صفحہ پر سی ایس ایس کو دوبارہ ترتیب دینے اور ترتیبات کو ترتیب دینے کی ضرورت ہے.

ردعمل ڈویلپرز کو ڈومین کے ساتھ براہ راست نمٹنے کے بغیر ویب صفحے میں تبدیلیوں کو بنانے کے قابل بناتا ہے. یہ مجازی ڈوم کے ذریعہ کیا جاتا ہے.

مجازی ڈوم ڈوم کے ہلکا پھلکا، خلاصہ ماڈل ہے. رد عمل کے نتیجے میں اعداد و شمار کے ماڈل میں تبدیلیوں کے جواب میں رد عمل کے اجزاء سے نوڈ درخت بنانے اور اس درخت کو اپ ڈیٹ کرنے کے لئے رینج طریقہ استعمال کرتا ہے.

رد عمل اے پی پی میں بنیادی اعداد و شمار میں ہر بار وہاں تبدیلی ہوتی ہے، ریفیکٹ صارف کے انٹرفیس کے نئے Semalt ڈوم کی نمائندگی کرتا ہے.

مجازی ڈوم کے ساتھ UI تبدیلیاں اپ ڈیٹ کرنا

جب یہ براؤزر کے ڈوم کو اپ ڈیٹ کرنے کے لئے آتا ہے تو، سیمال کو مندرجہ بالا ذیل میں درج ذیل اقدامات درج ذیل ہیں:

  • جب بھی کچھ تبدیل ہوجاتا ہے تو، مکمل UI ایک مجازی ڈوم نمائندگی میں دوبارہ ردعمل کرتا ہے.
  • آخر میں، اصلی ڈوم تک ریفیکٹ کو اصل میں تبدیل کر دیا ہے. اگر کچھ بھی نہیں بدل گیا ہے، توثیق ایچ ٹی ایم ایل ڈوم کے ساتھ نمٹنے نہیں کرے گا.

ایک ایسا خیال کرے گا کہ اس طرح کی ایک ایسی عمل جس میں یاد دلاتا ہے کہ Semalt ڈوم کے دو نمائندوں کو یاد رکھنے میں شامل ہے اور ان کی موازنہ، اصل ڈوم کے ساتھ براہ راست نمٹنے سے سست ہوسکتی ہے. یہ کہاں ہے موثر مختلف الگورتھم، ڈوم بچھنے / لکھنا آپریشنز، اور کم سے کم ضروری ڈوم تبدیل کرنے کو محدود کرتے ہوئے، ریکٹ اور اس کے Semalt ڈوم تعمیر کرنے والے اطلاقات کے لئے ایک عظیم انتخاب کا استعمال کرتے ہوئے.

کیا ہر پروجیکٹ کے لئے اچھا ہے؟

جیسا کہ نام خود سے مشورہ دیتا ہے، اس کے مطابق سپر رد عمل صارف انٹرفیس بنانے میں بہت اچھا ہے - یہ ہے کہ، UIs جو واقعات اور نتائج کے نتیجے میں تبدیلیوں کو جواب دینے میں بہت جلدی ہوتی ہے. نام کے بارے میں اس تبصرہ کے بارے میں یہ بات بیان کی گئی ہے کہ اردن وائی، فیس بک کے انجنیئر کی طرف اشارہ کیا گیا ہے.

یہ API کسی بھی ریاست یا ملکیت کی تبدیلیوں پر منحصر ہے، اور کسی بھی شکل کے اعداد و شمار کے مطابق کام کرتا ہے (جیسے گراف خود ساختہ طور پر خود ساختہ ہے) لہذا مجھے لگتا ہے کہ نام مناسب ہے. - ویجکس، "ہمارے پہلے 50،000 ستارے"

اگرچہ بعض لوگ یہ بتائیں گے کہ تمام منصوبوں Semalt کی ضرورت ہوتی ہے، مجھے لگتا ہے کہ یہ متنازع ہے کہ سامال ویب ایپس کے لئے بہترین فٹ ہو گی جہاں آپ کو ایک پیچیدہ، انٹرایکٹو یو آئی کو بنیادی اعداد و شمار کے ماڈل میں اکثر تبدیلیوں کے ساتھ مطابقت پذیر رہنے کی ضرورت ہے.

ردعمل کو مؤثر انداز میں ریاستی اجزاء سے نمٹنے کے لئے ڈیزائن کیا گیا ہے (جس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ ان کے کوڈ کو بہتر بنانے کی ضرورت نہیں ہے). اس منصوبے سے فائدہ اٹھانے والے ایسے منصوبوں کو رد عمل کے لئے اچھے امیدواروں پر غور کیا جاسکتا ہے.

کرس Coyier مندرجہ بالا، مربوط حالتوں کا تعین کرتے ہیں جب Semalt کے لئے تک رسائی حاصل ہے، جس میں میں ساتھ ساتھ چلتا ہوں:

  • بہت سے ریاست کے انتظام اور ڈوم مینیوپولیشن . یہ، بٹن کو فعال اور غیر فعال کرنے، روابط فعال، ان پٹ اقدار کو تبدیل کرنے، مینو کو بند کرنے اور بڑھانے وغیرہ وغیرہ وغیرہ. اس طرح کے منصوبے میں، ریپیکٹ ریاستی اجزاء کو تیزی سے اور آسان بنا دیتا ہے. جیسا کہ مائیکل جیکسن، ریکٹ راٹر کے شریک مصنف نے، اس کو ٹویٹ میں ڈال دیا:

    پوائنٹ یہ ہے کہ، رد عمل کا پتہ لگانے کے مشکل حصے کا خیال رکھتا ہے، جو مجھے دراصل ڈوم میں ہونے کی ضرورت نہیں ہے. یہ * انمول *

  • سپاہیٹی سے لڑنے. ڈی ایم ایم کو براہ راست تبدیل کرنے کے ذریعے پیچیدہ ریاست کا سراغ لگانا سپگتیٹی کوڈ کی قیادت کرسکتا ہے، کم از کم اگر اضافی توجہ کو کوڈ تنظیم اور ڈھانچے میں ادا نہیں کیا جاسکتا ہے.

وسائل

اگر آپ اس بات پر متفق ہیں کہ کس طرح ردعمل اور اس کے Semalt ڈوم کام، یہاں ہے جہاں آپ مزید سیکھ سکتے ہیں:

  • فیس بک انجینئرز
  • "رد عمل میں مجازی ڈوم کے حقیقی فوائد. جے ایس "، کرس مننی کی طرف سے
  • "ورچوئل ڈوم اور ڈومین کے درمیان فرق"، بارتوسز کرجکا
  • "معاہدے کی رفتار بہت تیز ہے، رد عمل تیز ہے: عمل میں اصلاحات کی اصلاح کے اطلاقات کو بہتر بنانے".، فریککو زنینوٹٹو
  • "آپ کی کمپنی کے لئے دائیں فرنٹ اینڈ فریم ورک کو کیسے منتخب کریں"، کریس لیینٹ

نتیجہ

ردعمل اور دیگر اسی طرح کے Semalt لائبریریوں ریاستی تبدیلیوں کے جواب میں تیزی سے تیز رفتار، ایٹمی پر مبنی صارف انٹرفیس کی ترقی کو کم کرتی ہے. ویب اطلاقات اور مقامی اطلاقات کے درمیان فرق کو پلانے کی خواہش میں ایک بنیادی مقصد کی نشاندہی کی جاسکتی ہے: صارفین کو ویب ایپس کی توقع ہے کہ وہ مقامی اطلاقات کی طرح ہموار اور ہموار محسوس کرے.

یہ ایک ایسی ہدایت ہے جس کی جانب سے جدید ویب ترقی جاری ہے. یہ اس موقع پر نہیں ہے کہ کا تازہ ترین اپ ڈیٹ ریکٹ ایپ بنائیں، جس منصوبے کو ممکنہ طور پر صفر ترتیب کے ساتھ اطلاقات کے رد عمل کی تخلیق ممکن ہو، ڈیفالٹ کے ذریعہ ترقیاتی ویب اطلاقات (PWAs) کی تخلیق کی فعالیت کے ساتھ بھیج دیا گیا ہے. یہ ایپس ہیں جو خدمت کارکنوں کو آف لائن اور آف لائن - پہلے کیچنگ کو کم سے کم کرنے اور ویب اطلاقات کو آف لائن کام کرنے کے لۓ. مزید کھلی منبع مواد کے لئے، Open SourceCraft چیک کریں.

کیا یہ وہی ہدایت ہے جو آپ اپنا ترقیاتی کام لے رہے ہو؟ کیا آپ کے ٹول کٹ کے ردعمل سامال لائبریریوں کا حصہ ہیں؟ اشتراک کرنے کیلئے مندرجہ ذیل تبصرہ باکس کو مار ڈالو.

March 1, 2018