Back to Question Center
0

ویب تلاش انجن کی اصلاح کے سب سے زیادہ اہم لمحات کیا ہیں؟

1 answers:

انٹرنیٹ ہمیشہ بڑھتی ہوئی اور ساحل کو فروغ دیتا ہے. ہر روز لوگ تلاش کے انجن میں ٹن مختلف معیار کی معلومات اپ لوڈ کرتے ہیں. یہ سمجھنے کے لئے کہ صارفین کے لئے کونسا مواد فائدہ مند ہوسکتا ہے اور اسے سپیم سے الگ کر سکتا ہے، گوگل کے بڑے بڑے سرچ انجن جیسے باقاعدگی سے ان کے الگورتھم کو بہتر بنانے اور اپ ڈیٹ کرنے کی ضرورت ہے.ایسا کرنے سے، وہ ویب سائٹ مالکان اور اوسط صارف دونوں کو معیار کے اعداد و شمار سے فائدہ اٹھانے کا موقع دیتے ہیں. اس کے علاوہ، باقاعدگی سے الگورتھم اپ ڈیٹس سپیمرز اور سیاہ ٹوپی SEO کے ماہرین کو سزا دینے کے لئے تلاش کے انجن کو فعال بناتے ہیں. لہذا، SEO کھیل کے اوپر رہنے کے لئے، آپ کو ویب تلاش کے انجن کی اصلاح کی صنعت میں تمام ناول کی چیزوں سے آگاہ ہونا اور اپنی سائٹ پر مناسب اصلاحات بنانا ہوگا.اس آرٹیکل میں، ہم تین مقررہ لمحات پر تبادلہ خیال کریں گے جو SEO کی فطرت کو تبدیل کر لیتے ہیں اور SEO کے ماہرین کو ویب سائٹ کی اصلاح کے طریقوں میں تبدیل کر دیتے ہیں.

web search engine optimization

ویب تلاش کے انجن کے اصلاحات میں سخت تبدیلی

یہ کہنا ہے کہ گزشتہ دہائی کے دوران یہ کہ قابل ذکر ہے کہ گوگل الگورتھم اپ ڈیٹس نے تلاش کے انجن کے قواعد کو کافی تبدیل کردیا ہے. اصلاح. جبکہ کچھ آن لائن کاروباری اداروں کو Google اپ ڈیٹس کے بعد ان کی درجہ بندی میں کمی آئی، دیگر دور نظر آنے والی ویب سائٹ کے مالکان نے اس موقع پر SERP پر اپنی پوزیشن کو بہتر بنانے کا موقع لیا.آج ہم تین سب سے زیادہ طاقتور الگورتھم اپ ڈیٹس کے بارے میں بات کریں گے جو آج کے SEO میں تبدیل ہوگئے ہیں.

  • پہلی Google فلوریڈا اپ ڈیٹ

نومبر 2003 میں پہلی بار گوگل اپ ڈیٹ ہوا.یہ Google فلوریڈا اپ ڈیٹ کے طور پر جانا جاتا ہے. یہ اپ ڈیٹ ان دنوں میں Google درجہ بندی میں سب سے بڑا تبدیلی تھا. فلوریڈا اپ ڈیٹ کا بنیادی مقصد سیاہ ٹوپی SEO کے ماہرین کو مارنے کے لئے تھا جو درجہ بندی کو جوڑنے کی کوشش کررہا تھا. اس طرح کے سیاہ ٹوپی SEO کی تکنیک کو مطلوبہ الفاظ بھرنے کے طور پر بچنے کے لئے ڈیزائن کیا گیا تھا. 'مطلوبہ الفاظ بھرنے' کی اصطلاح تلاش انجن کی اصلاح کی ترقی کے ابتدائی دنوں سے شائع ہوئی ہے. یہ ایک شرمناک تکنیک ہے جو ویب ماسٹرز کو تلاش کی درجہ بندی کو ہرا دیا ہے. یہ مخصوص مطلوبہ الفاظ داخل کرنے یا کلیدی جملے کو سیٹ میں مواد میں ڈالنے کا ایک طریقہ ہے. ایک قاعدہ کے طور پر ان تلاش کے شرائط کو مواد سے مطابقت نہیں تھی اور خاص طور پر تلاش کے بوٹ کے لئے ڈیزائن کیا گیا تھا، لیکن اوسط صارفین تک نہیں. یہ جملے اس متن کے ذریعہ بار بار بار بار کیا جا سکتا ہے تاکہ یہ غیر معمولی ہو. لہذا، تلاش کے انجن کے نظام کے ساتھ صارف کے تجربے کو بہتر بنانے کے لئے، گوگل نے ویب سائٹس کو سزا دینے کا فیصلہ کیا جس میں مطلوبہ الفاظ بھرنے والی مطلوبہ الفاظ شامل ہیں. اس بدعت کے بعد، بہت سارے سائٹس نے ٹریفک کھو دیا اور بہت متاثر ہوئے. اس ویب سائٹ مالکان کے لئے ان کے ویب ذرائع کی ساکھ بحال کرنے کے لئے بہت وقت اور کوششیں کی گئی ہیں. تاہم، یہ ان لوگوں کے لئے ایک اچھا سبق تھا جو معیاری درجہ بندی کے رہنما اصولوں کی خلاف ورزی کرنے کی کوشش کر رہے ہیں.

  • Google پانڈا اپ ڈیٹ

ڈیجیٹل دنیا پر اس کے سائز اور اثرات کے لحاظ سے دوسرا گوگل پانڈا اپ ڈیٹ تھا.یہ فروری 2011 میں متعارف کرایا گیا تھا. اس فلٹر کا بنیادی مقصد یہ تھا کہ ویب سائٹ کے اوپر تلاش کے نتائج میں ان کے راستے کو کام کرنے سے غریب معیار کے مواد کے ساتھ ویب سائٹس سے بچنے کے لئے. ایسا کرنے کے بعد، Google SERP کے اوپر کے قریب اعلی معیار اور متعلقہ سائٹس واپس آنا چاہتی ہے اور تلاش کے دوران صارف کا تجربہ بہتر بنانا چاہتا ہے.یہ اپ ڈیٹ 12٪ تلاش کے نتائج تک پہنچ گیا تھا. مسلسل ٹریفک کے بہاؤ کے ساتھ سب سے بڑا انٹرنیٹ پلیٹ فارم ان کے زائرین کے 50٪ سے زیادہ کھو گیا ہے، کیونکہ ان کی سرپرستی کے عہدوں میں گر پڑتا ہے. یہ Google اپ ڈیٹ صرف ان ویب سائٹس کو نقصان پہنچا ہے جو معیار کو کم سے کم ہے. دیگر ڈومینز کے لئے، صورت حال ڈرامائی طور پر تبدیل نہیں ہوئی تھی. گوگل نے یہ واضح کیا کہ اعلی معیار اور زیادہ سے زیادہ متعلقہ مواد کو اعلی درجے کی درجہ بندی کے ساتھ انعام ملے گا، جبکہ کم معیار کے بغیر پڑھنے والی قابل نصوصوں کو سزا دی جائے گی.پانڈا بنیادی طور پر پتلی مواد کے ساتھ سائٹس پر مرکوز کرتی ہے. یہ فلٹر گوگل کے لئے موزوں طور پر مواد فارموں کو ہدف کرنے کا ایک اچھا طریقہ تھا کیونکہ یہ تلاش کے نتائج میں اس کی کم کیفیت غیر منفرد مواد کے ساتھ بڑے پیمانے پر حجم کی وجہ سے درجہ بندی کے ساتھ ایک بڑا معاملہ بن رہا تھا.قوانین کے بڑے خلاف ورزی کرنے والے اس Google فلٹر سے اس تاریخ تک نہیں برآمد ہوئے ہیں. آج کل، گوگل کو پانڈا کو بنیادی درجہ بندی الگورتھم کے ایک حصے کے طور پر تیار کیا گیا ہے. یہ ایک سست روٹنگ اپ ڈیٹ کے ایک حصے کے طور پر کام کرتا ہے، فی سائیکل پر مسلسل ماہ. نتیجے کے طور پر، یہ جاننے کے لئے مشکل ہو گیا کہ آیا کوئی سائٹ پانڈا اپ ڈیٹ سے متعلق ہے یا نہیں.

google panda

  • Google پینگوئن اپ ڈیٹ

اپریل 2012 میں گوگل پینگوئن الگورتھم شروع. یہ ایک webspam الگورتھم ہے جس کو ان لوگوں کو سزا دینے کے لئے ڈیزائن کیا گیا جو Google کے ہدایات پر عمل نہیں کرتے. جب یہ الگورتھم قوت میں داخل ہوا تو، Google نے مندرجہ ذیل بیان جاری کیا ہے:

".یہ الگورتھم ہمسایہ کو کم کرنے اور اعلی معیار کے مواد کو فروغ دینے کے لئے ہماری کوششوں میں ایک اور بہتری کی نمائندگی کرتا ہے.جب ہم مخصوص اشارے کو تقسیم نہیں کر سکتے ہیں کیونکہ ہم لوگوں کو اپنے تلاش کے نتائج کو کھیل کرنے کا راستہ نہیں دینا چاہتے ہیں اور صارفین کے لئے تجربے کو خراب کرنا چاہتے ہیں، ویب ماسٹرز کے لئے ہماری مشورہ اعلی معیار کی سائٹس بنانے پر توجہ مرکوز کرنا ہے جو ایک اچھا صارف کا تجربہ بناتا ہے. اور سفید ٹوپی SEO طریقوں کو ملازمت (GOOGLE). "

اس ویب سائٹ کو نشانہ بنایا ہے جو دھوکہ دہی کے لنک اسکیمز کو Google پر اعلی درجہ بندی کے لۓ استعمال کرتے ہیں. ان آن لائن تاجروں اور ویب ماسٹروں نے جنہوں نے سیاہ ٹوپی SEO تکنیکوں کا استعمال کرتے ہوئے اپنی سائٹس پر لنک کا رس حاصل کیا جیسے لنک خریداری یا لنک فارمنگ پر پابندی لگا دی گئی تھیں.جب Google پینگوئن اپ ڈیٹ جاری کیا گیا تھا، تو سائٹس نے غیر معیار کے بیک لنکس کو ہٹانے کے لئے اقدامات کئے ہیں، رینکنگ دوبارہ حاصل کرسکتے ہیں. اس کے حصے سے، گوگل کو فوری طور پر اور فوری طور پر برا لنکس کو دور کرنے کا موقع فراہم کرتا ہے. آپ کو ضرورت ہے سب کچھ ہے گوگل کو تخیل کے آلے کو لاگو کرنے کے لئے. جو لوگ Google پینگوئن اپ ڈیٹ کی طرف سے مارا گیا تھا وہ انتظار کرنا پڑتا تھا جب تک کہ اس الگورتھم دوبارہ اپنی درجہ بندی کی پوزیشن حاصل کرنے کے لئے بھاگ گیا.

یہ الگورتھم ابھی بھی ویب سائٹ کی درجہ بندی پر اثر انداز کرتا ہے کیونکہ معیار اور متعلقہ لنکس Google درجہ بندی کے نظام کا ایک اہم حصہ ہیں. لہذا یہ سیاہ ٹوپی ویب SEO کی تکنیک کو نافذ کرنے یا غیر منافع بخش SEO ٹیم کو لاگو کرنے کے لئے آپ کو سائٹ کی ساکھ خرچ کر سکتا ہے.فی الحال، پینگوئن کے اپ ڈیٹس زیادہ تر لنکس کو غلط کرنے کے بعد گئے اور 3،1 فیصد سوالات متاثر ہوئے.

December 22, 2017
ویب تلاش انجن کی اصلاح کے سب سے زیادہ اہم لمحات کیا ہیں؟
Reply