Back to Question Center
0

سیمالٹ ماہر کی طرف سے بیان کردہ ویب سکریپنگ

1 answers:

ویب سکریپنگ صرف پروگراموں، روبوٹ، یا بٹس کو ترقی دینے کا عمل ہے وہ ویب سائٹس سے مواد، ڈیٹا اور تصاویر نکال سکتا ہے. جبکہ اسکرین سکریپنگ صرف پکسلز پر اسکرین کو ظاہر کر سکتا ہے، ویب سکریپنگ ڈیٹا بیس میں ذخیرہ کردہ تمام اعداد و شمار کے ساتھ تمام ایچ ٹی ایم ایل کوڈ کرالاتا ہے. اس کے بعد کہیں اور ویب سائٹ کی نقل نقل کر سکتا ہے.

اس وجہ سے ویب سکریپنگ اب ڈیجیٹل کاروباری اداروں میں استعمال کیا جا رہا ہے جو اعداد و شمار کی کٹائی کی ضرورت ہوتی ہے. ویب سکریپرز کے کچھ قانونی استعمال یہ ہیں:

1. محققین اسے سوشل میڈیا اور فورموں سے ڈیٹا نکالنے کے لئے استعمال کرتے ہیں.

2. کمپنیاں قیمت کے مقابلے کے لئے حریفوں کی ویب سائٹس سے قیمتوں کو نکالنے کے لئے بٹس استعمال کرتی ہیں.

3. باقاعدگی سے درجہ بندی کے مقصد کے لئے باقاعدہ تلاش کے انجن کے بوٹ کرال سائٹس.

سکریپ ٹولز اور بوٹس

ویب سکریپنگ کے اوزار سوفٹ ویئر، ایپلی کیشنز اور پروگرام ہیں جو ڈیٹا بیس کے ذریعہ فلٹر کرتے ہیں اور کچھ ڈیٹا نکالتے ہیں. تاہم، سب سے زیادہ سکریپسر مندرجہ ذیل کرنے کے لئے ڈیزائن کیے گئے ہیں:

  • APIs
  • سے اعداد و شمار کو نکالنے کے نکالا جانے والے اعداد و شمار
  • نکالا ڈیٹا
  • ایچ ٹی ایم ایل سائٹ کے ڈھانچے

جائز اور بدقسمتی سے باٹ دونوں کے بعد سے ایک ہی مقصد کی خدمت کرتے ہیں، وہ اکثر ایک جیسی ہیں. یہاں سے ایک سے مختلف ہونے کے چند طریقے ہیں.

قانونی تنظیموں کو اس تنظیم کے ساتھ نشاندہی کی جاسکتی ہے جو ان کے مالک ہیں. مثال کے طور پر، Google بوٹس ان کے HTTP ہیڈر میں گوگل سے تعلق رکھتے ہیں. دوسری طرف، بدسلوکی بوٹ کسی بھی تنظیم سے منسلک نہیں ہوسکتی ہے.

جائز بٹس کسی سائٹ کے روبوٹ کے مطابق..ٹی ٹی ایس فائل اور ان صفحات سے باہر نہیں جانا جو انہیں سکریپ کرنے کی اجازت ہے. لیکن بدقسمتی سے بٹ آپریٹر کے ہدایات اور ہر ویب صفحے سے سکریپ کی خلاف ورزی کرتے ہیں.

آپریٹروں کو سرورز میں بہت سارے وسائل سرمایہ کاری کرنے کی ضرورت ہے تاکہ وہ بہت سے اعداد و شمار کو سکریپ کر سکیں اور اسے بھی عمل کرے. یہی وجہ ہے کہ ان میں سے بعض نے اکثر ایک بوٹنیٹ کے استعمال میں مدد کی ہے. وہ اکثر جغرافیایی منتشر نظام کو اسی میلویئر سے متاثر کرتے ہیں اور ان کو مرکزی مرکز سے کنٹرول کرتے ہیں. یہ وہ بہت کم قیمت پر بہت زیادہ ڈیٹا کو سکریپ کرنے میں کامیاب ہیں.

قیمت سکریپنگ

اس قسم کی خرابی سے متعلق سکریپنگ کا ارتکاب ایک بوٹینٹ کا استعمال کرتا ہے جس سے سکریپ پروگراموں کو حریفوں کی قیمتوں کو کچلنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے. ان کا بنیادی مقصد ان کے حریفوں کو کم کرنا ہے کیونکہ گاہکوں کو سمجھا جاتا ہے سب سے اہم عوامل کم قیمت ہے. بدقسمتی سے، قیمت سکریپنگ کے متاثرین سیلز، نقصان گاہوں کے نقصان اور آمدنی کے نقصان سے نمٹنے کے لئے جاری رہے گی جبکہ مرتکبین کو مزید تحفظ سے لطف اندوز جاری رہے گا.

مواد سکریپنگ

مواد سکریپنگ کسی دوسری سائٹ سے مواد کی بڑے پیمانے پر غیر قانونی سکریپنگ ہے. اس طرح کی چوری کے شکار عام طور پر کمپنیاں ہیں جو ان کے کاروبار کے لئے آن لائن پروڈکٹ کیٹلاگ پر متفق ہیں. ویب سائٹس جو ڈیجیٹل مواد کے ساتھ اپنے کاروبار کو چلاتے ہیں وہ بھی مواد سکریپنگ کرنے کے لئے متاثر ہوتے ہیں. بدقسمتی سے، یہ حملہ ان کے لئے تباہ کن ہوسکتا ہے.

ویب سکریپنگ تحفظ

بدقسمتی سے یہ پریشان کن ہے کہ بدسلوکی سکریپنگ مجرموں نے اپنی مرضی کے مطابق ٹیکنالوجی کو بہت سیکیورٹی اقدامات غیر مؤثر بنا دیا ہے. رجحان کو کم کرنے کے لئے، آپ کو اپنی ویب سائٹ کو بچانے کے لئے شاوا انپلاولا کے استعمال کو اپنانے کی ضرورت ہے. یہ یقینی بناتا ہے کہ آپ کے سائٹ پر تمام زائرین جائز ہیں.

یہاں یہ ہے کہ کس طرح کاموا انپلاولا کام کرتا ہے

یہ ایچ ٹی ایم ایل ہیڈرز کے دائرہ دار معائنہ کے ساتھ توثیق کا عمل شروع ہوتا ہے. اس فلٹرنگ کا تعین ہوتا ہے کہ اگر وزیٹر انسان یا ایک بوٹ ہے اور یہ بھی تعین کرتا ہے کہ آیا وزیٹر محفوظ یا بدقسمتی سے ہے.

آئی پی شہرت کا بھی استعمال کیا جا سکتا ہے. آئی پی کے اعدادوشمار حملہ متاثرین سے جمع کیے گئے ہیں. آئی پی کے کسی بھی دورے کا جائزہ مزید جانچ پڑتال کی جائے گی.

بدقسمتی سے باٹ کی شناخت کرنے کے لئے طرز عمل پیٹرن ایک اور طریقہ ہے. وہ وہی ہیں جو درخواست کی مضحکہ خیز شرح اور مضحکہ خیز براؤزنگ کے پیٹرن میں ملوث ہوتے ہیں. وہ اکثر بہت مختصر مدت میں ایک ویب سائٹ کے ہر صفحے کو چھونے کی کوشش کرتے ہیں. اس طرح کے پیٹرن انتہائی مشکوک ہے.

ترقی پسندانہ چیلنجیں جن میں کوکی کی حمایت اور جاوا اسکرپٹ کے پھانسی میں شامل ہونے والے بوٹس کو فلٹر کرنے کے لئے بھی استعمال کیا جا سکتا ہے. زیادہ تر کمپنیوں کو انسانوں کو متاثر کرنے کی کوشش کرنے والے بٹس کو پکڑنے کے لئے کیپچا کے استعمال کا سہارا.

December 7, 2017
سیمالٹ ماہر کی طرف سے بیان کردہ ویب سکریپنگ
Reply