Back to Question Center
0

آپ کو افسوس ہے اگر آپ اب بھی نہیں جانتے کہ ای میل وائرس سے کیسے نمٹنے کے لئے! - ؛ Semalt سیفٹی تجاویز

1 answers:

جو کوئی بھی ای میل ایڈریس ہے وائرس انفیکشن کے خطرے سے نمٹنے پر مبنی ہے لیکن بنیادی انٹرنیٹ کی حفاظت کا مشاہدہ اس نمائش کو کم کرنے میں مدد مل سکتی ہے. cybercrime کے واقعات میں اضافہ کی وجہ سے، انٹرنیٹ کی حفاظت کے بارے میں محتاط رہنا ضروری ہے. مواقع کا ایک ونڈو نہیں سائبر مجرموں کو چھوڑ دیا جانا چاہئے. ای میل کے ذریعہ وائرس پھیلاؤ آج کل اکثر استعمال شدہ طریقوں میں شامل نہیں ہوسکتا ہے، لیکن اب بھی اس امکان کا امکان ہے کہ اس پر حملے کا ارتکاب کرنے کے لئے استعمال کیا جا سکے.

فرینک ابگنگیل کے مطابق، Semalt کسٹمر کامیابی مینیجر کے مطابق، یہ جاننے کے لئے بہت ضروری ہے کہ روزانہ کی بنیاد پر کسی بھی وائرس سے بچنے کے لۓ ای میل کے ذریعے پھیلاؤ کے لۓ کس طرح سے بچاؤ.

ای میل کے ذریعے وائرس انفیکشن سے بچنے کے طریقے

1. کس طرح وائرس کی فراہمی کی جا رہی ہے اس بارے میں مطلع کیا جارہا ہے

انٹرنیٹ بڑھتی ہوئی ہے اور اس طرح وائرس اور میلویئر کی صنعت ہے. اکثر، cybercriminals طریقوں کا استعمال کرتے ہیں کہ یا تو بہت ہی حالیہ یا جو لوگ طویل عرصے سے متاثرین کی طرف سے متاثرین کو پکڑنے کے لئے بھول گئے ہیں. غیر جانبدار ہونے سے بچنے کے لۓ، صرف موجودہ ڈلیوری طریقوں کو معلوم ہے تاکہ آپ جانتے ہو کہ ان سے بچنے کے لئے.

2. اپنا ای میل کسی بھی ویب سائٹ پر مت چھوڑیں

وائرس اور دوسرے سائبر جرائم میں لوگوں کو جڑنا کرنے کی کوشش میں بہت ساری بدقسمتی سے متعلق سائٹس موجود ہیں. اپنے آپ اور آپ کے آلے کو وائرس انفیکشن سے بے نقاب کرنے کے امکانات کو کم کرنے کے لئے، ان سائٹس پر اپنا ای میل ایڈریس دینے سے انکار نہ کریں جو آپ نہیں جانتے. اور اگر آپ کو ای میل ایڈریس دینا ضروری ہے، تو یقینی بنائیں کہ ویب سائٹ کو خفیہ کاری ہے.

3. اپنے کمپیوٹر کے وائرس کے تحفظ کو اپ ڈیٹ کریں

ہمیشہ یہ یقینی بنائیں کہ آپ کے اینٹی وائرس کو اپ ڈیٹ کیا جائے. آپ سافٹ ویئر خود کار طریقے سے اپ ڈیٹ کرنے کے لئے مقرر کر سکتے ہیں تاکہ ایک دن نہ ہو کہ اینٹی وائرس تاریخ سے باہر ہے (جس کا مطلب وائرس سے زیادہ نمائش ہے).

4. محفوظ براؤزر کا استعمال کریں

آپ کے ای میل تک رسائی حاصل کرنے کے لئے اچھی طرح سے برقرار رکھنے والے سائٹس کا استعمال ایک اچھا خیال ہے. نہ صرف آپ کو برا براؤزنگ کا تجربہ ہے بلکہ وائرس پھیلانے کے لۓ تمام ممکنہ چالوں کا بھی احاطہ کرتا ہے. آپ اپنی ای میل سیکورٹی کو بھی اپنی مرضی کے مطابق کرسکتے ہیں. اس براؤزر پر ترتیبات. اس طرح کی ترتیبات میں حساس مواد تک رسائی حاصل کرنے سے براؤزر کو محدود کرنے، آپ کے ای میل جرک فلٹر، وغیرہ کی سختی

5. ای میل کی پیش نظارہ خصوصیت کو میں تبدیل کریں

جب یہ خصوصیت بدل گئی ہے تو، آپ ای میل کھولنے کے بغیر بھی مواد کی ایک جھلک حاصل کرسکتے ہیں. اس طرح آپ اس بات کا یقین کر سکتے ہیں کہ ای میل کھولنے سے پہلے ای میل میں موجود معلومات کو محفوظ ہے. آؤٹ لک جیسے ای میل کی خدمات اس خصوصیت کو فراہم کرتی ہیں.

6. مشکوک ای میلز کے ڈینٹس کا مشاہدہ کریں

ناپسندیدہ ای میل ان نامعلوم ایندھن کے ذریعہ ای میلز، ہوک ای میلز (جو ذاتی معلومات کے لۓ پوچھتے ہیں)، یا ان میں جو ایک مشکوک لنک یا منسلک ہے.

نامعلوم ذرائع سے ای میلز کیلئے:
  • کبھی بھی منسلکات کو کھولنے یا ای میل میں شامل کسی بھی لنک پر کلک کریں
  • کسی بھی منسلک کو ڈاؤن لوڈ نہ کریں
  • اگر آپ نے پہلے سے ہی ایک منسلک ڈاؤن لوڈ کیا ہے، تو اسے کھولیں جب تک کہ یہ وائرس کے لئے اسکین نہیں ہوسکتا.

دھوکہ ای میل کے لئے، اسے کھولنے یا جواب دینے پر مجبور نہ کریں. آپ صرف اپنے وقت کو برباد کر دیں گے اور آپ کے کمپیوٹر کو میلویئر سے متاثر ہونے کے امکانات میں اضافہ ہو گا.

کچھ ای میل ایسے معلومات کے ساتھ آتے ہیں جو آپ کا کمپیوٹر سنبھالا ہے. ان پر فوری طور پر متفق نہ ہوں. ای میل کے ساتھ آگے بڑھنے سے پہلے اپنے اینٹیوائرس سافٹ ویئر کے ذریعے اپنے کمپیوٹر کی حیثیت کو چیک کریں. ایسے ای میلز کا مقصد عام طور پر آپ کو ایک لنک پر کلک کرنے یا 'حل' کے طور پر ظاہر کردہ منسلک کو کھولنے کا ارادہ رکھتا ہے، لیکن یہ اصلی معنوں میں ٹروجن ہے.

7. اپنی براؤزنگ کی سرگزشت اور اکثر کوکیز صاف کریں

کوکیز اپنی براؤزنگ کی معلومات ذخیرہ کرتے ہیں تاکہ عام طور پر استعمال کردہ ویب صفحات کو دوبارہ لوڈ کرنا آسان اور تیز ہے. تاہم، معلومات کے ان چھوٹے بٹس کو اپنے ای میل پتہ تک رسائی حاصل کرنے کے لئے بدیہی دماغ کی طرف سے استعمال کیا جا سکتا ہے. ان کو صاف کرنا اس طرح کے مجرموں کو اپنے ای میل کو بے نقاب کرنے کے خطرے کو کم کرنے کا بہترین طریقہ ہے.

انٹرنیٹ سیکورٹی کے معاملات میں، آپ کو کسی بھی معلومات کو تسلیم کرتے وقت یا آپ کو ایک ای میل موصول ہونے پر یہ ہمیشہ آپ کا بہترین فیصلہ استعمال کرنا ہے. اگر کوئی ایسی چیز ہے جو آپ کو ایک مخصوص ای میل کے بارے میں شکست محسوس کرتی ہے، تو آپ اسے بہتر نہیں کھولتے یا اسے کھولنے پر بہت احتیاط سے لے لو. انٹرنیٹ کے حفاظتی ہدایات کے مطابق ممکنہ طور پر ای میل کے ذریعہ وائرس حاصل کرنے سے بچنے کے لئے اس بات کا یقین نہیں ہوسکتا ہے، لیکن یہ ان وائرسوں کو نمایاں طور پر نمایاں طور پر کم کر سکتا ہے Source .

November 28, 2017